Kdyby se to mělo hodnotit podle skutečných výsledků, tak všichni tvoji učitelé by museli propadnout, protože mimo otravování ostatních a blbostí tě nenaučili vůbec nic.
2Kdo udělil odpovědi palec? da ny, cappuccino
před 480 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Dopadlo by to špatně: studenti by pro sebe vyžadovali výhody, a eliminovali jakékoliv nepohodlí v podobě práce a povinností. Vymáhali by pro sebe výhody jako každá ublížená menšina.
0 Nominace Nahlásit |
Nesmysl.
Nebezpečný nesmysl Věc se může mít docela jinak.
Špatně oznámkovaný učitel, by měl logicky na žáka/studenta vyšší
nároky.
Mohl by být nepopulární, osobní sympatie, msta by mohla studenty
cloumat.
Vy byste propustil, tedy i kvalitního učitele!
Student by zřejmě neuznával žádnou autoritu, vědom si toho, že bude
ovládat učitele (ten bude skákat, jak žák píská?).
0 Nominace Nahlásit |
Pokud by studenti známkovali učitele, je možné, že by se výuka stala mnohem interaktivnější a angažovanější. Učitelé by měli motivaci lépe se připravit na hodiny, aby dosáhli vyšších známek. Také by se mohli snažit více zapojovat studenty do procesu učení, aby je zaujali a získali jejich kladné hodnocení.
Na druhou stranu, pokud by si studenti mohli svobodně vybírat své učitele na základě známek, mohlo by to vést k určitým problémům. Mohli by upřednostňovat učitele, kteří jsou méně přísní nebo kteří dávají lehké úkoly. To by mohlo vést k obecnému poklesu akademické úrovně.
Tady je další aspekt, který je třeba vzít v úvahu – známky od studentů by také mohly být ovlivněny osobními dojmy a preferencemi, ne nutně kvalitou učení. Někteří učitelé by mohli být hodnoceni níže, i když jsou dobří ve své práci, jen kvůli určitým neshodám s studenty.
A konečně, pokud by učitelé s nižšími známkami byli automaticky propuštěni, mohl by to být problém. Někteří učitelé možná potřebují jen více zpětné vazby a podpory, aby se zlepšili, místo aby byli nuceni změnit kariéru.
Zatímco je důležité poskytnout studentům možnost vyjádřit se na výuku svých učitelů, mělo by to být spíše doplňkem ke klasickému hodnocení ze strany odborné školní inspekce, nikoli jako jediné měřítko kompetence učitele.
0
před 480 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Individuálně, stejně jako když ten který učitel i se svými přirozenými emocemi známkuje žáky.
0
před 480 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Tak občas i nějaké takové pokusy jsou. A nebál bych se, že by to muselo znamenat devastaci školství. Různé montesory, Či školy typu Summerhill https://cs.wikipedia.org/wiki/Summerhill
0
před 480 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ten poslední bude kontrolovat toho nad ním. Tak žák učitele, tovaryš, nebo učen svého mistra, dělník svého nadřízeného, nebo ředitele. Voják ministra obrany a pod.
0
před 479 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Proč se ptáš na něco, co je ověřené?
Však to, v principu, bylo: v Rusku, po Velké říjnové socialistické revoluci, nejen, že fabryky znárodnili, ale oni i všecky fabrykanty vyhnali, zmordovali, nebo tak něco (prostě: revoluce), no a dělníci měli fabryky řídit sami, tak jako kolektivně.
Nechci jako působit nějak až zbytečně jízlivě, taky jsem organisován v dělnicko-rolnický odborový organisaci, nicméně pokud má někdo problém s prostou kausalitou, jako je třeba znalost zcela elementárních právních předpisů, které se vztahují k jim vykonávané práci, což zejména u odborových předáků není nic až tak výjimečného (není to automaticky, ale není to nic extrémně výjimečného): jak může, potom, řídit takovou fabryku kolektiv takových lidí, a jak potom ta fabryka může fungovat?
No, jednoduše: nemůže a nefungovalo to, takže i v RSFSR se od tohoto modelu upustilo, a v lidově demokratických státech po WWII se ani nezkoušel!
A to je, oproti pedagogice, relativně jednoduchá práce. Relativně.
Takže, jak by to vypadalo, jestliže by studenti známkovali učitele? Tak, že by se, v podstatě, nic nenaučili.
Ale Ty jsi zářným příkladem toho, že lid je nepoučitelný vůl: chytrý jsi, jak Rádio Jerevan. Rozumy trousíš na potkání, arciť se Tě o ně nikdo neprosí a nikdo Ti tu o ně – zjevně zřejmě – nestojí! Sám o sobě jsi přesvědčen, že jsi guru, bubakan, bazmeg, nebo co ještě, ať už to má znamenat cokoli. Ve skutečnosti jsi sračka nevídaná, takže jenom kolem sebe sereš písmenka, aby to vypadalo, že jsi ten guru, bubakan, bazmeg, nebo co já vím, co.
Ale, pochop, pokud oblečeš prase do fraku, pořád to bude prase. Ty kalhoty, k fraku, se sametovými lampasy, drahé, prase zesere. V tom Mantelu, drahým, nóbl, se vyválí v bahně. Prostě prase je prase, v žaketu, cillindru, fraku nebo nahatý.
A jestli jinde Ti skočili na to, že jsi navlékl prase do fraku, tak tady Ti to nežerem! 🙄😈
0
před 479 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ametyst, tak snad ublížená menšina nejsou ti učitelé. Já znám jednu a ta se rozhodla „jít učit“ právě z tohoto důvodu.
Zjentek: Jistě že ne. Neplatí to rovnoměrně oběma směry mezi studenty a pedagogy. Protože jedna skupina je dospělá, a druhá nedospělá, ale měla by moc, nepřiměřenou věku.