Už víc než měsíc mám tablet v procesu reklamace u Alzy. Na telefonní lince mi stále tvrdí, že tablet byl opraven poslán ze servisu ke mně a že mi o tom přišel email. Žádnej kromě počátečního emailu nepřišel. Podle odkazu s ID reklamce taková reklamace nikdy neexistovala. Můžu se jak zákazník nějak bránit? Už 2 týdny mi po telefonu denně sdělují, že tablet odeslali a že mě o tom informovali. Celková doba reklamace od jejich přijetí je 40 dní.
Zajímavá 0 před 2731 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Oznámit jim, že vzhledem k nevyřízení reklamace v zákonné lhůtě odstupuješ od kupní smlouvy (nejsem si jist, jaký je správný termín)
3Kdo udělil odpovědi palec? Drap, marci1, BergySeltzer
před 2731 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
alza je zrádná.Jednou jsem nechal reklamovat hru na psp a po roce čekání jsem si to musel osobně vyzvednout,abych ji ještě viděl.Myslím,že tam v tom mají zmatek.
2Kdo udělil odpovědi palec? Drap, BergySeltzer
před 2731 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Reklamace (nejen u Alzy) musí být vyřešeny do 30ti dní. Měli by ti dokázat, že mail odeslali a na správnou adresu a doložit taky, že zásilka odešla. Taky se mohlo stát, že tě kurýr nezastihl na telefonu ani doma, a vrátila se na Alzu (už se mi to taky stalo). Jinak od Alzy už nic nekupuju, znám už více nas*aných lidí, kteří to udělali.
Upravil/a: Kepler
2Kdo udělil odpovědi palec? marci1, BergySeltzer
před 2731 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Alza, i k jakýkoliv jiný prodejce musí vyřídit reklamaci do 30 dní. 🙂
0
před 2730 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek