Avatar uživatele
JohnCreek

Jak dlouho může Alza vyřizovat reklamaci?

Už víc než měsíc mám tablet v procesu reklamace u Alzy. Na telefonní lince mi stále tvrdí, že tablet byl opraven poslán ze servisu ke mně a že mi o tom přišel email. Žádnej kromě počátečního emailu nepřišel. Podle odkazu s ID reklamce taková reklamace nikdy neexistovala. Můžu se jak zákazník nějak bránit? Už 2 týdny mi po telefonu denně sdělují, že tablet odeslali a že mě o tom informovali. Celková doba reklamace od jejich přijetí je 40 dní.

Upravil/a: annas

Zajímavá 0 před 2731 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Dochy

Oznámit jim, že vzhledem k nevyřízení reklamace v zákonné lhůtě odstupuješ od kupní smlouvy (nejsem si jist, jaký je správný termín)

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Altair-AC

alza je zrádná.Jednou jsem nechal reklamovat hru na psp a po roce čekání jsem si to musel osobně vyzvednout,abych ji ještě viděl.Myslím,že tam v tom mají zmatek.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Kepler

Reklamace (nejen u Alzy) musí být vyřešeny do 30ti dní. Měli by ti dokázat, že mail odeslali a na správnou adresu a doložit taky, že zásilka odešla. Taky se mohlo stát, že tě kurýr nezastihl na telefonu ani doma, a vrátila se na Alzu (už se mi to taky stalo). Jinak od Alzy už nic nekupuju, znám už více nas*aných lidí, kteří to udělali.

Upravil/a: Kepler

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
marci1

Alza, i k jakýkoliv jiný prodejce musí vyřídit reklamaci do 30 dní. 🙂

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek