Avatar uživatele
Spartaboy

Jak se to řeší když něco objednám, a v době dovozu zásilky nikdo není doma? Je možné doručit další den?

Nemám tel. číslo na řidiče nedali mě je.

Zajímavá 0 před 780 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
aevul

Ano, obvykle to je možné, i kdyby za poplatek, ale záleží to na konkrétním přepravci. Přesně se to dozvíš buď ve všeobecných podmínkách služby, popř. na infolince přepravce.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Drap

U každé služby jinak.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Filip84

Normálně se to řeší tak, že si to necháš poslat na balíkovnu, zásilkovnu, GLS point, nebo jak se všecky ty služby jmenují. Je to o nějaký ten haléř levnější, dneska je těch „pointů“ všude mrtě, tak si vybereš ten, u kterého Ti vyhovuje otevírací doba, a při cestě si to – prostě a jednoduše – vyzvedneš.

Jinak se to řeší uložením zásilky. Výhoda pošty je, pořád, v tom, že je v kdejaké zapadlé díře typu Vyšné Vlkodlaky. Když si to objednáš přes PPL, GLS a spol., tak ony mají různé ty centrální sklady, třeba od nás je to cca 40 – 50 km. Tak buďto si to tam zajedeš vyzvednout, nebo zavoláš na jejich linku a domluvíš si další závoz (ale počítej s tím, že se domluvíte na 3.00 p.m., a oni ti to dovezou třeba v 4.35 p.m.), a pak na něho budeš doma čekat. Nebo si to nevyzvedneš a zásilka se vrátí odesílateli.

Další možností je zavolat na linku a požádat o uložení zásilky do nějakého toho jejich „pointu“. Prakticky všecky to umožňují: já kdysi objednával cosi, že tam byla doprava jenom PPL – to víš, já budu nahánět nějakého pologramotného malamuta s bazmegem v uchu! Našel jsem si na mapě jejich výdejní místo, zavolal na linku, že chci tu zásilku zrovna uložit tam, a druhý ten mi přišla SMSa, že tam ta zásilka je.

Ale tak to víš Ty, ne, jaké jsou možnosti? Tím, že jsi s nimi uzavřel poštovní smlouvu, jsi s jejich podmínkami vyjádřil konkludentní souhlas, tak, snad, víš, co jsi si zaplatil?

Až tak jednoduchý ten život je.

Upravil/a: Filip84

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
led

Každá zásielková služba má na svojej stránke uverejnené telefonné čísli pre zákazníkov. Vo väčšine prípadoch šofér telefonuje včas dopredu, ešte pred príchodom, vtedy mu môžete povedať, kedy budete doma. Jeho číslo nie je utajené, takže ho na mobile vidíte.
V prípade nedoručenia zásielky, vám mailom príde oznam, kde si ju môžete vyzdvihnúť (v blízkosti doručovacej adresy)

Upravil/a: led

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek