Avatar uživatele
sparich

Jak zruším opakovanou platbu na GaysTryst

Zaregistroval jsem se na stránkách GaysTryst a vyzkoušel prémiovou verzi. Po bezplatném zkouškovém období mi začali automaticky strhávat každý měsíc platby z mojí karty. Rozhodl jsem se, že nechci prémiovou verzi využívat a postupoval jsem dle pokynů na stránkách. Pro deaktivaci předplatného jsem měl kontaktovat zákaznickou linku, kde jsem se anglicky pokusil vysvětlit, že chci účet zrušit a ukončit placené členství. Nic se nestalo a peníze jsou mi strhávány dále. Pročetl jsem si podmínky a pro zrušení předplatného se buď má zavolat na tu linku nebo poslat email na support. Zkusil jsem email poslat a přišel mi tiket, že zaevidovali můj požadavek a do 24 hodin se mi ozvou. Už je to týden a nikdo se neozval. Má někdo zkušenosti se zrušením předplatného a mohl by mi poradit? Obávám se, že když nechám zablokovat svou platební kartu, tak po mě budou vymáhat peníze, protože v podmínkách mají napsané, že jsem povinen nahlásit změnu platebních údajů. Děkuji všem za relevantní odpovědi.

Zajímavá 0 před 749 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
Mravenec

Odkud se peníze strhávají? Pokud banka, zajisti blokaci těchto plateb skrz banku, pokud přes paušál operátora, to samé. Pokud jde o přímou transakci z telefonu a platební karty, v nastavení bude jistě kolonka Předplatná, kde toto zablokuješ.

Na podmínky bych se vykašlal, jelikož oni nereagují, co Ty bys měl vycházet vstříc? Oni mají sídlo někde v trámtárii a vymáhat nic nebudou. Stejně tak jako ty máš pramalou šanci něco zmoci. Pokud se dohodneš s právníkem a ustanovíš předžalobní výzvu, taky v tom nevidím naději.

Změnu údajů vyžadují hlásit při aktuálním členství. Tvoje členství bylo zrušeno distančně a písemnou cestou – skrz e-mail. To, že oni nereagují je jejich mínus. Máš právo od smlouvy odstoupit dle VOP? Zřejmě máš. Tak je prostě zablokuj tam, kde to strhávají a maj po ptákách…

Upravil/a: Mravenec

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Dochy

Pokud nereflektují na ukončení členství, můžeš to myslím řešit přes svou banku formou reklamace. Pokud se nemýlím, postupuje to pak přes asociace (MC/VISA) a ty takovéhle problémy nemají příliš v oblibě. Pokud se nemýlím, tak obchodníky docela cepují ve slušném chování.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
David_20033

Já jsem ti s tím taky setkal
Tak jsem dal v internetovém bankovnictví reklamace platby no tak mi vrátila banka tu reklamovanou platbu
A zjistil jsem na jejich portálu že další platby ne účtovali tak jsem dál odstranit účet a platební údaje a od té doby mi nic ne účtujou

Upravil/a: David_20033

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Mravenec

Na jejich webu píšou. Zrušení účtu: Nastavení – Odstranit účet. A pro zrušení plateb: Nastavení – Your billing history – Deactivate Subscribion.

Avatar uživatele
Pepa25

Zkušenost nemám, ale recenze na ten web zde: https://www.trus­tpilot.com/re­view/gaystrys­t.com nevyznívají moc pozitivně …

Nový příspěvek