Zase myslíš brzlíkem? 🙄
A co takhle plasty, kterých je v tom tuna? Nebo pryž, kterou je isolována elektrická instalace? To je BIO dým, když to zapálíš?
Že se tím, potom, netopí normálně v domácnostech, by se pošetřilo, nemuselo by se to komplikovaně recyklovat, spalovat, nebo něco podobného: fabryka by nasekala pneumatiky, nebo jinou pryž, na drobné kousky, napytlovala by to, Aranka a Dežo by měli zaměstnání, mohlo by se to dělat v ÚLDR. A pak by se to prodávalo, když je to tak BIO a eko pálit gumu a plasty, ne?
Blahoslavení chudí duchem jsou, neboť jejich království nebeské jest! 🙃 Hmm, akorát že království nebeské není a nebude. 🤦🏽♀️
0
před 483 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Myslím, že co se emisí týká, tak elektro auto při požáru vytvoří cca 4× více emisí, než požár běžného auta.
0
před 483 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Současná koncepce elektro aut je, přiznejme si otevřeně, poněkud nešťastná. Pokud dojde ke vznícení baterie, hoří hodně dlouho, i pod vodou. Nebezpečné – neekologické, TEchnicky SLAbé (TESLA).
0
před 483 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Již před 120 lety Belgičan Jenatzy úspěšně prosazoval el. auta nebo
náš Fr. Křižík žádné požáry pouze kratší dojezd a až Amík Ford
začal planetu zásobovat benzín auty tím vytlačil eko auta.
Podle mého budoucnost je dobrá ovšem na př. na dálnicích každých 10 km
větší bazén když to začne hořet tak hasiči s jeřábem jej tam
fouknou.
.