Ano: protože mohou! 🙄
Ano, bylo by to možné: proč by to měli dělat? 🙄😂
Další ynteligentní dotaz? 🤓
0 Nominace Nahlásit |
Protože peněz je jak sraček. Tak proto. A až dojdou, tak zase se nahrají do systému a zas jich bude jak sraček. Tak proč jezdit v popelnici, když peníze sú🤓
Ynteligent🤓
0 Nominace Nahlásit |
Je pro to zřejmé vysvětlení.
Je logické, že nejezdí ve Fabii. .
Až budou mít všichni elektromobily, teprve pak budou jezdit
ve služebním autě za milion.
Vy snad jezdíte se žebřiňákem? 😉
Oni musí mít služební auta bezpečná, rychlá a reprezentativní.
To už Škodovka není. Fabie rozhodně ne.
0 Nominace Nahlásit |
Platí převážně jen pro ty top (prezident, premiér a jejich
kolektiv/y,.. tak to není až taková hrůza). Jinak služební auta jsou
běžná všude možně. Je to jistá základní potřeba (hlavně pro ty a tam,
kde to potřeba je. A zrrovna ve vedení společnosti ano).
Protože můžou a protože je to přeci vrchol společnosti, státu. Tak
nebudou jezdit trabantem nebo tatrou 87 (v dnešní době). :/ Za jedno je to
třeba otázka času a výkonu (rychlost a efektivita cestování), za druhé
pretiže a jisté úrovně, která k tomu patří. Pro stát vnitřně
i navenek (reprezentativně a symbolicky) by to nepůsobilo zrovna nejlíp,
když i vrcholoví politici a představitelé státu by cestovali jako
vandráci, šupáci a někdo na mizině.
Prestiž anebo spíš i otázka důstojnosti.
Policisté nebo hasiči taky můžou mít vytuněné auta a taky by to bylo ze
„státních peněz“, ale zde by to většině nevadilo (běžně si lidé
jistě řeknou, že jsou užitečnější, víc se to tady oplatí apod., ale
tak to úplně neplatí). Faktem je, že vrcholoví politici jsou
důležitější a je jich podsatně méně (důležitěšjí = s větší
mocí, významem, vlivem, ve vedení společnosti a samozřejmě na očích –
kde platí i reprezentativní a podobné funkce). Je rozdíl mít několik
tisíc ferrari pro desítky policejních stanic nebo dvě, tři pro dva
vrcholové politiky / představitele státu – a nemají ani to ;).
Problém je spíš v systému a v tom, že ti politici a vládní
úředníci k ničemu (užitečnému) nejsou. A většina jejich cest a
„jednáních“ je taky o ničem (v podstatě jen kafrají nebo
cestují – ve smyslu dovolené/výletu). Pokud by to byl dotyčný nebo
skupina, která by zemi skutečně efektivně organizovala/řídila, byla by
vzorem, populární, vedla by stát k blahobytu a řádně se o něj starala,
nikdo by nekafral, že cestuje třeba tryskáčem, první třídou, mají
k dispozici vlastní vlak a to nejvíc spešl ferrari.
Další problém je v příjmech státu. Stát „nesmí podnikat a bé,
bé“. Takže jediné nebo zcela zásadní příjmy jen daně (a to podstatné,
vysoké). A pak všichni můžou a budou brečet/bečet, co všechno se
neplatí z peněz daňových poplatníků. Kdyby platilo to z předešlého
odstavce + k tomu by měli vlastní příjmy a majeteka z něj to vše
hradili, tak by nebyl vůbec žádný problém.
Hlavní problém však je, že se to dramatizuje. Tento náklad nic není a nic neznamená. Je to kapka v oceánu… a to, jak třeba z hlediska financí/nákladů, tak i třeba z hlediska problémů společnosti a nedostatků systému. Vlastně vůbec o nic v tomto případě nejde.
Upravil/a: Disraeli
0 Nominace Nahlásit |
Důvody, proč politici a vládní úředníci jezdí v drahých autech, mohou být různé.
Nicméně, otázka, zda by politici a vládní úředníci měli využívat luxusní vozy na úkor veřejných financí, je často diskutovaným tématem. Jedná se o vyvážení mezi potřebou bezpečnosti, komfortu a reprezentativnosti, a zároveň odpovědnosti vůči daňovým poplatníkům.
0
před 195 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Takové skvosty co máme zvolené potřebují bezpečná vozidla. Jedině
Beneš jezdil Aero 50 a Praga Golden, později Zeman T 700.
Jinak v době budování socialismu i ve vybudovaném / jako druhý na světě
/ za pomocí většiny národaai v době normalizace to bylo od nejlepšího
přítele SSSR Zil a Čajka.
A naopak po hedvábném sametu je to 100% od druhého nejlepšího přítele ze
západu BMW 750, Mercedes a hlavně Audi A8.
Logicky ti v popředí, mají často to nejlepší, to, co potřebují nebo
alespoň nějaké výhody, přednost apod. Vyplývá to z podstaty jejich
funkce a postavení.
To je jako, proč ten na vrcholu (ať už představitel státu nebo vojenský
velitel při blbé situaci v armádě) má k dispozici jídlo, když většina
hladoví. Protože vyhladovělý nebo rovnou tuhý vůdce k ničemu nebude.
Nebo proč má majetek/prostředky, když většina nemá skoro nic. Nebo má
větší příjmy, větší moc / víc práv atd… a jsme u toho, že jsou to
prostě ti u moci a jsou prostě PRVNÍ, ve vedení. A je tak nějak logické,
že TO k nim patří.
Taky můžou cestovat na kole, to by bylo nejlevnější. Klidně můžou
takhle jet na nějaký meeting až do Francie nebo třeba ‚jen‘ z Prahy do
Ostravy). Ale na tomto drastickém případě je vidět, že ta levnost
neznamená žádnou výhodu pro nikoho. Ta náročnost, dlouhodobost a celková
nepraktičnost takového cestování by zde byla jasná. A takový politik by
byl zcela nepoužitelný (ještě víc než normálně).
Doplatit si za kvalitu, rychlost, pohodlí a různé výhody je logické, což
se navíc projeví třeba v efektivitě, zdravotním, psychickém aj. stavu
dotyčného.
Když bude takový politik cestovat jen na kole, veškerý čas i jeho energie
bude vyplýtvaná jen ne tuto aktivitu – už z něj bude cyklista, ne
představitel státu. :D A když si koupí shit káru, kde bude nepohodlí,
bude tam zima, bude jezdit tak 60 km/h, bude poruchová, nevýkonná apod., tak
se to prodraží – finančně i jinak.
Disraeli: To by mohli jezdit na kole! 😎 Konečně by se začaly stavit funkční „Reichsradbahn“, prostě obdoba dálnice, ale pro kolo – v Německu už stavějí. No a Nizozemci, samozřejmě. 😅
Při kvalitní cyklistický „dálnici“ by se dalo z Prahy do Ostravy dojet za dva dny! Takhle by to trvalo čtyři. 😅
Ne, ale vážně: ono je to jedno. Jestli koupíš politikovi, úředníkovi, nebo komukoli jinému, auto za Kč 500,000.00, nebo Kč 1,000,000.00, je jedno – rozdíl v konečné nákladnosti, na kilometr, je minimální.
Vysvětlím to na veřejné autobusové dopravě.
Když si kraj poptává linku, tak se musí spočítat kilometrové náklady, podle toho se pak nabízí cena do tendru. Tak počítej:
Tak a jdeme na to:
Jaký bude rozdíl, když koupíš auto za půlku? Theoreticky? Kč 5.87 / km, tj. Kč 48.62 vs Kč 42.75. 🤷♀️ To je úspora, jak tři nohy, sama o sobě! Theoreticky. Prakticky? Nula až mínus. Proč? Protože se ta cena někde projeví, většinou na provozních nákladech. On Mercedes má, sice, dražší díly, než Trabant, ale tak o 300% kvalitnější, takže, v konečném důsledku … 😅
To je prostě yntegrovaný dotaz ynteligentního Trottela, který o tom nic neví! 🤦♀️
annas | 5913 | |
Drap | 4621 | |
led | 3002 | |
Kepler | 2836 | |
marci1 | 2240 | |
zjentek | 1650 | |
ivzez | 1445 | |
quentos | 1420 | |
aliendrone | 1413 | |
elkon | 1313 |
Divadlo |
Etiketa |
Kulturní akce |
Literatura |
Náboženství |
Ostatní kultura a společnost |
Historie |