Podle právních předpisů Evropské unie můžeme elektrokolo definovat jako kolo, které má pomocný elektromotor o maximální trvalé výkonu do 250 W, který postupně snižuje svou výpomoc a přestává ji poskytovat při rychlosti 25 km/h.
Takže pokud vaše motokára splňuje tyto požadavky, mohla by být v teorii označena za elektrokolo. Je však nutné vzít v úvahu, že elektrokola jsou také obvykle vybavena zařízením, které vyžaduje, aby bylo kolo poháněno lidskou silou, aby motor mohl být aktivován. Toto zařízení by tedy muselo být také instalováno na vaší motokáře.
Je důležité podotknout, že za elektrokolo není považováno vozidlo, které je schopné jet rychleji nebo bez opěrných pedálů pouze díky motoru. Ve většině zemí by takové vozidlo mohlo být považovano za moped nebo jiný typ motorového vozidla, a mohly by se na něj vztahovat další regulace, včetně potřeby pojištění, registrační značky a řidičského průkazu.
Doporučuje se také poradit se s odborníkem nebo místním orgánem pro dopravu, aby byl zajištěn plný soulad se všemi předpisy.
0
před 155 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Pohon motokáry má jiný princip, než elektrokolo. U elektrokola je motor podpůrný prvek k šlapání, samo to nejede.
Upravil/a: elkon
0
před 155 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek