Dobrý den poctiví lidé, potřebuji si s něčím poradit. Můj soused Tomáš se někdy chová hodně divně. Má pěkný rodinný dům se zahrádkou, o kterou se pilně stará. Pracuje jako řidič v menší firmě. Je takový zamlklý, ale občas je s ním sranda. Přistěhoval se sem před osmi lety, ale když jsme se bavili o tom, co dělal před tím, tak mi řekl, že pracoval jako taxikář na druhém konci republiky, ale tvářil se při tom dost divně a okamžitě se snažil téma změnit. Když jsme spolu byli v hospodě, tak do ní přišel nebezpečně vypadající muž a soused se bleskurychle otočil a byl půl hodiny na záchodě. Zdá se mi to jako poměrně zvláštní reakce. Také odmítá brát domů návštěvy, má jen ženu a dceru, ale přesto jsou u něj doma často slyšet mužské hlasy. Co si o něm mám myslet?
Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? ivzez, FreddieR před 2229 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Nebezpečný? Ohrožuje tě snad nějak? Vytahuje na tebe nůž, hází ti do zahrady věci nebo vyhrožuje tobě a rodině? Ne? Tak asi nevíš co jsou nebezpeční sousedi. Se skutečně nebezpečným sousedem jsem se setkal, a to je teda rozdíl.
To, že o své minulosti moc nemluví, ještě neznamená že něco tají. Jak můžeš vědět co zažil? Třeba má na minulost špatné vzpomínky a právě proto odjel takovou dálku. A i kdyby za sebou měl pochybnou minulost, tak ti do toho nic není. Ohrožuje tím sebe a ne tebe. Ale pokud tam bydlí už několik let, a zatím ho žádní gansteři nezamordovali nebo pro něj nepřijela policie, tak bych se přikláněl spíše k tomu, že má špatnou minulost. A že je zamlklý nebo že si nevodí návštěvy, to je jeho věc. Ne každý je ukecaný a společenský. Zřejmě je to chlap co má rád svůj klid a je rád, když lidi chvilku nevidí. Jestliže má dceru a ženu, tak se nediv že je zamlklý, může to být podpantoflák. A ty mužské hlasy taky může být jen televize nebo radio.
0 Nominace Nahlásit |
Já si myslím, že Vám do sousedovy minulosti ani do toho,
co doma poslouchá nebo sleduje v TV, nic není.