Více, někdo ty baterie musí nabíjet. Čím více jich bude, tím větší to bude problém.
0 Nominace Nahlásit |
Jaksi mi uniká smysl otázky. Logicky, k zavádění čehokoliv dalšího,
na elektrickou energii, bude pochopitelně vyžadovat i zvýšení množství
elektrické energie. Zejména pak na elektromobilitu, vzhledem
k předpokládanému množství aut, jež je již i v současné době
extrémní.
A vzhledem k dnešním možnostem a omezování výroby el.energie
„klasickým“ způsobem z „uhelek“ a „odporem“ proti „jádru“, je
elektromobilita vyložený nesmysl.
0 Nominace Nahlásit |
Nerozumím otázce: pokud bude více elektromobilů, tak logicky oproti současné spotřebě navíc další spotřeba na nabíjení. Otázka je o kolik, třeba v případě 50% podílu elektromobilů během 10 let – pokud to bude třeba o 10% víc, tak je to realizovatelné …
0
před 1157 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Já si myslím, že čím více elektromobility, tím méně elektrické energie.
To je v Čechách již známá logika, z roku 2019: https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/novakova-data-mobil-internet-vtipy-wifi-benzin-nobelova-cena.A190219_143045_domaci_ble
0
před 1157 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
O mnoho více. Pokud by bylo zavedeno, nebude chybět pouze energie, ale i celá přenosová soustava by musela být jiná, protože současná by to nezvládla. Ten kdo nám v brzké době slibuje elektromobilitu, tak nám buď vědomě lže, nebo je slabomyslný a neví co mluví.
0
před 1157 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
K masovému rozšíření elektromobility je potřeba vyrábět více el.
energie.
Elektromobilita ztrácí smysl, pokud se el. energie bude vyrábět ve
hnědouhelných elektrárnách spalujících uhlí s nízkou účinností
výroby el. energie. Elektrárny také vypouští velké množství CO² a
tepla, které se často nevyužívá.
Upravil/a: Midoc
0
před 1157 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Se mi líbí tyhle příspěvky, že elektromobilita nebude nikdy fungovat, a pak jedete do norských hor, a tam v zimě jezdí polovina aut jen samé Tesly.
JK: toto je také dojmologie, jen s jiným znaménkem! Vrátil bych se
k faktům. V ČR udělala docela verký rozruch studie pánů ze strojví
fakulty ČVUT https://www.fs.cvut.cz/verejnost/pr-media/pribehy-z-ustavu/kam-kracis-elektromobilito/
Bohužel oba pánové dělají na spalovacích motorech, takže logicky všechny
předpoklady tlačili směrem proti elekrromobilitě. Takže na to reagoval L.
Niedermayer: https://www.ekonews.cz/nepouzivaji-odbornici-z-cvut-ve-sve-analyze-elektroaut-nepresne-ci-zkreslene-udaje/
Osobně bych debatu směřovat podobným způsobem: výkřiky „auta na baterky
jsou blbost“ nebo „v Norsku jsou Tesly nejprodávanější nová auta“ mi
přijdou k ničemu.
Když se neumíte ptát, tak se neptejte. „K zavedení elektromobility bude potřeba více elektrické energie než nyní“. Jasně – no a? Kde je problém? Kde je otázka?