Většina kruháků je postavena tak, že je tam jen jeden jízdní pruh, tak tam nemá smysl řešit nějaké decimetry. Šířka většinou odpovídá běžnému jízdnímu pruhu. Ve městech často bývají víceproudé kruháky (např. v Plzni u Makra, nebo v Sukově ulici) a tam se přednost řeší stejně jako na jiné silnici, kde se jedná o jízdu v pruzích.
Upravil/a: elkon
0 Nominace Nahlásit |
Odpoveď byla označena jako užitečná
Důvodem je především bezpečnost. Při jízdě v kruhovém objezdu by měli všichni řidiči dodržovat pravidla a udržovat správný jízdní pruh. To pomáhá zabránit nehodám a chránit ostatní řidiče, stejně jako chodce a cyklisty.
Jízda v pravé části kruhového objezdu také zajišťuje, že všechna vozidla plynule postupují ve stejném směru. Pokud by řidiči jezdili uprostřed objezdu, mohlo by dojít k zmatku a potencionálnímu riziku kolizí.
Navíc v některých větších kruhových objezdech může být více jízdních pruhů a pruhy jsou často rozděleny podle toho, kterým směrem chcete z objezdu odbočit. Držení se pravé strany pomáhá udržet správný jízdní pruh a umožňuje ostatním řidičům předvídat vaše chování.
0
před 318 dny
|
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?dust8 Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek