Dobrý den,
objednával jsem si z jednoho obchodu adaptér na wifi, který vychází ve
verzi 1.1 a 2. Jelikož jsem chtěl verzi 1.1, napsal jsem na podporu obchodu
o jakou verzi se jedná. Tam mi potvrdili, že se skutečně jedná o tuto
verzi (1.1), tak jsem adaptér objednal. Poté, co jsem zboží přijal jsem
zjistil, že se jedná o verzi 2., místo 1.1, kterou potřebuji.
Chtěl bych se zeptat: Můžu to reklamovat, když mi na podpoře řekli špatnou informaci?
Děkuji,
Valušek
Původní neotázka
Reklamace – špatné poskytnutá informace
Zajímavá 0 před 2621 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Do 14ti dnů můžeš zboží vrátit bez udání důvodu, pak reklamovat. Měli by ti to uznat.
0 Nominace Nahlásit |
Pokud to prokážeš, tak můžeš. Jinak se můžeš zkusit pouze domluvit, zda ti vyjdou vstříc.
0
před 2621 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek