Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 30.duben 23:19

Myslet, znamená houby vědět…. 😉
ČLOVĚK MUSÍ CHTÍT A UDĚLAT MAXIMUM, čeho je schopen.
Dcera během prezenčního studia na druhém bakalářském oboru, dostala v místě bydliště,
pracovní nabídku (po povinné praxi). Přešla na fakultě z prezenčního studia na kombinované..
dostudovala 1.5 roku. Pak si vybrala další kombinované studium na ČVUT, v magisterském
oboru (červený diplom)..
Je Ing. bc. Pracuje ve zdravotnictví, kde vzdělání zcela nevyužije a není finančně ohodnoceno
(pouze Bc.). Na vlastní náklady si udělala AKK, kam byla přijata (určené především pro lékaře a lékárníky), na základě VŠ zkoušek z určených zdravotnických předmětů (biomedicínské obory a ZSF).. Nyní se objevila pracovní nabídka, kde své vzdělání uplatní. Bude jí zaměstnavatelem hrazeno další atestační studium (5 leté, dálkové),
poskytnuto a proplaceno studijní volno..
CHODIKA DO PRÁCE, ŽIVILA SE A STUDOVALA. Byl to očistec, protože to byla její aktivita,
žádné úlevy/výhody od zaměstnavatele. Do školy a na zkoušky jezdila 1× za 14 dní, v pátek a v sobotu.
Někdy s noclehem. Všechna dovolená a NV padlo na školní výuku.

VY BUDETE TAKÉ MUSET PRACOVAT, jak píšete.
Proč si nevyberete nějaký příbuzný obor, který lze studovat v podobě kombinovaného studia?
Co budete s případným MFF, kolem 40., bez praxe dělat? Jakou máte představu: Cíl?
Těch oborů, kde hraje fyzika, maetmatika, informatika, hlavní roli jsou spousty a na různých fakultách, včetně pedagogické (tam je práce jistá 😉.
Znám Ing. z UK, jezdí v CHZ ještěrkou. Nikdy své vzdělání neuplatnil.

JÁ BYCH PŘEDNĚ, ZMĚNILA ZAMĚSTNÁNÍ, pokud nejste spokojen, nevyhovuje
pracovní kolektiv, případně pracovní náplň.
Váš maturitní obor jste nikdy neuplatnil?
V dělnické profesi bych pracovala jen, kdyby byl lépe finančně ohodnocen (což je běžné),
než post SŠ. nebo z „nouze“ – omezené možnosti, pro zdravotní stav, nebo péče od ěti,
nemocné dítě (kdy vyhovuje zaměstnání časově, směny atp.).

NIKDY NENÍ POZDĚ NA ZMĚNY. ANI NA TO STUDIUM, Ale Vy už předem pochybujete a tak trochu vdáváte a omlouváte případný nezdar.
Změna práce.
Práce taková, ze které se člověk může uvolnit (dovolená, NV) nebo s někým vyměnit službu.
Například pámkterý dře a doplňuje v marketu zeleninu (slušná mzda) a může se prostřídat s kolegou.
Nebo student, který sedí u pokladny. 😉
NÁROČNOST STUDIA, je třeba také zvážit, hlavně u studia při práci. Jsou obory, které se „snadněji“ studují. FIZIKA = jaké práce, budoucnost. Ta je důležité i na některých oborech ČVUT, i biomedicínských. Technici, starající se o údržbu, chod různých zařízení, přístrojů. V rozsahu působení
i v několika regionech. A další a další možnosti, obory….
Znovu se ptám, co s matfyzem, po 40. bez praxe….. Chce to obor, ve kterém chybí
na trhu práce, pracovní síly.
ROZHODL JSTESE PRO ZMĚNU, tak konejte. Jděte do toho s vervou. Přeji hodně úspěchů.
Pokud se to letos nezdaří, nebo vyberete jiné studium, získáte čas na úspěšné složení
přijímacích zkoušek. Někde se platí školné a budete přijat bez zkoušek. Jindy lze dodatečně složit spolu se zkouškami i dodatečně přijímací. Druhý rok magisterského studia je pak zdarma.
Studium Vás, třeba čeká dvoustupňové.
3 – 4 roky bakalář, bakalářská práce, jazyk, státnice.
2 – 3 roky pak třeba magisterské studium, diplomová práce, státnice.
Učit M a F na SŠ, ZŠ by Vás nebavilo?

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 1.květen 7:27

Myslet, znamená houby vědět…. 😉
ČLOVĚK MUSÍ CHTÍT A UDĚLAT MAXIMUM, čeho je schopen.
Dcera během prezenčního studia na druhém bakalářském oboru, dostala v místě bydliště,
pracovní nabídku (po povinné praxi). Přešla na fakultě z prezenčního studia na kombinované..
dostudovala 1.5 roku. Pak si vybrala další kombinované studium na ČVUT, v magisterském
oboru (červený diplom)..
Je Ing. bc. Pracuje ve zdravotnictví, kde vzdělání zcela nevyužije a není finančně ohodnoceno
(pouze Bc.). Na vlastní náklady si udělala AKK, kam byla přijata (určené především pro lékaře a lékárníky), na základě VŠ zkoušek z určených zdravotnických předmětů (biomedicínské obory a ZSF).. Nyní se objevila pracovní nabídka, kde své vzdělání uplatní. Bude jí zaměstnavatelem hrazeno další atestační studium (5 leté, dálkové),
poskytnuto a proplaceno studijní volno..
CHODILA DO PRÁCE, ŽIVILA SE A STUDOVALA. Byl to očistec, protože to byla její aktivita,
žádné úlevy/výhody od zaměstnavatele. Do školy a na zkoušky jezdila 1× za 14 dní, v pátek a v sobotu.
Někdy s noclehem. Všechna dovolená a NV padlo na školní výuku.

VY BUDETE TAKÉ MUSET PRACOVAT, jak píšete.
Proč si nevyberete nějaký příbuzný obor, který lze studovat v podobě kombinovaného studia?
Co budete s případným MFF, kolem 40., bez praxe dělat? Jakou máte představu: Cíl?
Těch oborů, kde hraje fyzika, matematika, informatika, hlavní roli jsou spousty a na různých fakultách, včetně pedagogické (tam je práce jistá 😉.
Znám Ing. (strojař) z UK, jezdí v CHZ ještěrkou. Nikdy své vzdělání neuplatnil.

JÁ BYCH PŘEDNĚ, ZMĚNILA ZAMĚSTNÁNÍ, pokud nejste spokojen, nevyhovuje
pracovní kolektiv, případně pracovní náplň.
Váš maturitní obor jste nikdy neuplatnil?
V dělnické profesi bych pracovala jen, kdyby byla lépe finančně ohodnocen (což je běžné),
než post SŠ. nebo z „nouze“ – omezené možnosti, pro zdravotní stav, nebo péče o děti,
nemocné dítě (kdy vyhovuje zaměstnání časově, směny R/O atp.).

NIKDY NENÍ POZDĚ NA ZMĚNY. ANI NA TO STUDIUM, Ale Vy už předem pochybujete a tak trochu vzdáváte a omlouváte případný nezdar.
Změna práce.
Práce taková, ze které se člověk může uvolnit (dovolená, NV) nebo s někým vyměnit službu.
Například pán. který dře a doplňuje v marketu zeleninu (slušná mzda) a může se prostřídat s kolegou.
Nebo student, který sedí u pokladny. 😉
NÁROČNOST STUDIA, je třeba také zvážit, hlavně u studia při práci. Jsou obory, které se „snadněji“ studují. Existují zaměstnání, kde lze i část pracovní doby, věnovat učení (mnoho jich není).
Městský strážník, to při noční zvládne. někde hlídač, taxikář, v měnším městě, atp.
FIZIKA = jaké práce, budoucnost. Ta je důležitá i na některých oborech ČVUT, i biomedicínských. Technici, starající se o údržbu, chod různých zařízení, přístrojů. V rozsahu působení
i v několika regionech. A další a další možnosti, obory….
Znovu se ptám, co s matfyzem, po 40. bez praxe….. Chce to obor, ve kterém chybí
na trhu práce, pracovní síly.
ROZHODL JSTESE PRO ZMĚNU, tak konejte. Jděte do toho s vervou. Přeji hodně úspěchů.
Pokud se to letos nezdaří, nebo vyberete jiné studium, získáte čas na úspěšné složení
přijímacích zkoušek. Někde se platí/připlácí „školné“ a budete přijat bez zkoušek.
Jindy lze dodatečně složit spolu se zápočty a zkouškami i dodatečně přijímací.
Druhý rok magisterského studia je pak zdarma.
Studium Vás, třeba čeká dvoustupňové.
3 – 4 roky bakalář, bakalářská práce, jazyk, státnice.
2 – 3 roky pak třeba magisterské studium, diplomová práce, státnice.
Učit M a F na SŠ, ZŠ by Vás nebavilo?