Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 22.březen 15:19

Je to uvedeno ve smluvních podmínkách se kterými jste souhlasil ? Pokud ne, kontaktujte jej a sdělte mu na rovinu že blokace těchto portů vám znemožňuje použít internetové připojení a pokud se nebude mít k tomu vaši „reklamaci služeb“ konstruktivně vyřešit, jednoduše odejdete k jinému poskytovateli, který to nedělá. Pokud váš problém řešit nebude, pak dodržte slib a odejděte k jinému ISP …

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 22.březen 15:19

Je to uvedeno ve smluvních podmínkách se kterými jste souhlasil ? Pokud ne, kontaktujte jej a sdělte mu na rovinu že blokace těchto portů vám znemožňuje použít internetové připojení a pokud se nebude mít k tomu vaši „reklamaci služeb“ konstruktivně vyřešit, jednoduše odejdete k jinému poskytovateli, který se žádné selektivní blokace konektivity a tím narušení síťové neutrality nedopouští. Pokud váš problém řešit nebude, pak dodržte slib a odejděte k jinému ISP …