Dobrý den,
před více než 15ti dny mi přišla platební karta (mám era osobní účet)
a v dopise se psalo, že PIN mi příjde do 15ti dnů. Ten ale nepřišel (je
asi 25. den) tak jsem se chtěl zeptat na nějaké telefoní číslo, kde to
mám nahlásit, nebo jak se mám chovat.
Předem říkám, že na pobočku si to zařizovat nepůjdu tak spíš nějaký
kontakt.
Děkuji.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 4451 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Zkus zavolat na 800 210 210.
A pokud to potřebuješ, třeba na tu pobočku budeš muset. Toto asi půjde
vyřídit po telefonu nebo mailem, ale ne vše lze.
0 Nominace Nahlásit |
měla jsem podobný problém, po vyřízení všeho potřebného mi nepřišla ani ta karta :) Zašla jsem na pobočku, tam se vše vyjasnilo. Do dvou týdnů mi přišla karta a třetí den po kartě doporučeně pin :)
0
před 4450 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek