Avatar uživatele
Kincl

Poradíte, v čem může být problém, který se objevil v mém internetovém bankovnictví?

Dobrý den, mám učet o GE (první v životě) a ještě mi nedorazil PIN (karta ano) a chci se zeptat paní mi aktivovala internet banku a dneska jsem se snažil zaplatit na stránkách ČSA letenku, ale píše mi to při odesílání platby, že se někde stala chyba, přitom peníze na účtu mám, myslíte, že je to tím, že ještě nemám aktivovanou kartu? Přitom iternetovou banku mám aktivní. Nevíte čím to může být? Zítra jdu na pobočku, ale fakt by mě zajímal Váš názor. Asi mám stupidní názor, ale fakt mám první účet v životě. Děkuji za případnou odpověď

Původní neotázka
Bankovní účet dotaz

Upravil/a: annas

Zajímavá 0 před 3045 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
JájsemRaibek

Zřejmě nemáš povolené internetové platby kartou. Ty musíš nejprve povolit a poté můžeš platit.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
dubraro

Někdy je třeba kartou alespoň jednou zaplatit v obchodě nebo vybrat z bankomatu, aby byla aktivní.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Kincl

Takže si myslíte, že není chyba v tom, že na svém účtu na internetu v bance nemám aktivní kartu protože mi nedorazil pin? :)

před 3045 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
JájsemRaibek

U aktivace karty, pokud jsi ji provedl, jsi trochu zalhal v tom, že jsi potvrdil doručení karty i pinu. Jinak problém není. Peníze máš, kartu aktivní určitě též, platba není nutná pro aktivaci, ale určitě nemáš povolené platby na internetu.

před 3045 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek