Dobrý den,
během corony jsem si krátil čas vložením pár stovek na účet Chance.
Něco málo jsem vyhrál, až jsem se postupně dostal na nulu, zahrál jsem si,
nic víc, nic víc vkládat, jsem minimálně onen měsíc nechtěl.
Jenže za pár dní mi přišel email, že došlo k chybě vyhodnocení
ticketu, který byl proherní a proto mé konto dali do mínusu 250 Kč, a že
to musím uhradit do asi 14 dnů, jinak budou podniknuty právní kroky apod.
Ohradil jsem se, že přece nemohu za jejich chybé vyhodnocení, které
považuji za oficiální výsledky, když jako poskytovatel služby poté
příležitost vyhodnocují, kdo jiný by měl mít pravdu? A ještě s tím
přišli po několika dnech. Bylo mi sděleno, že jako dlouholetý klient mi
udělí nabídku. Když uhradím mínusové konto, připíšou mi 250 goldenů
(takových bodů, které lze vsadit, a když to vyjde, přemění se na
peníze). Ale uhradit musím, jinak bude vymáhání a s tím spojené
náklady, zrušení účtu a tak, a že jsem se obohatil neprávem na
jejich úkor.
Nakonec jsem tedy souhlasil, protože jsem nevěděl co, ačkoliv mi štvalo,
že vlastně musím dobíjet konto, i když už nechci.
Jenže nedávno jsem si na to vzpomněl a docvaklo mi pár důležitých věcí.
Jestliže jsem dobil konto, vše postupně prohrál a zůstal na nule (žádné
peníze jsem si tedy neodeslal, ani korunu), jak jsem se tedy mohl obohatit na
jejich úkor?
Konto zůstalo na nule, takže jsem nic nezískal,to co jsem tedy vyhrál jakoby
omylem, jsem z toho nic neměl, vše se jim vrátilo, plus můj vklad, co jsem
prohrál samozřejmě.
A oni pak přijdou s tímhle?
Jak je možné, že klient platí za chyby jejich zaměstnanců, které jsou navíc prý velmi časté? Nenese zodpovědnost právě jejich zaměstnanec? Já kdybych udělal chybu ve smlouvě, tak to odnesu já a nikoliv zákazník. Nebo snad ne?
Ale jde mi především o to, že jsem jim žádnou ztrátu nezpůsobil, nic
nezískal, tak jak mě mohli dát do mínusu, když nebylo za co? Pak mě
i dost štval fakt, že jsem si musel ještě ten měsíc vložit další
peníze na pokrytí mínusu, o které jsem tedy logicky přišel. Získal jsem
hned ty goldeny, jenže ten měsíc jsem již sázet nechtěl, už jsem projel
dost a chtěl jsem si dat prostě pauzu, ne riskovat a nemít na rohlík.
Goldeny jsem sice vsadil, ale to by to muselo vyjít. Takže jsem nic nezískal,
pouze jsem tratil a vlastně nevím za co. Nebo jsem hloupý a je to
v pořádku?
Mně přijde, že by tomu tak bylo, kdybych si peníze, ze špatně
vyhodnoceného ticketu poslal na svůj účet, ale ne když jsem se dostal na
nulu.
Děkuji předem za rady, zda se jim neozvat a požadovat vrácení.
Zajímavá 0 před 1603 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Rozhodující je to, zda skutečně došlo k chybě. Jestli ano, tak jde
o bezdůvodné obohacení dle § 2991 NOZ, kde je uvedeno, že pokud se někdo
obohatil na úkor jiného bez spravedlivého důvodu, musí mu zpátky toto
obohacení vydat.
Ostatní informace jsou irelevantní.
0 Nominace Nahlásit |
Nejsme si jist. Chtělo by to podrobně prostudovat jejich obchodní podmínky. Předpokládám, že jejich standardní obchodní model je, že si na svůj účet u nich převedeš peníze a s těmi pak můžeš hrát. Pokud se dostaneš na nulu, je další hra, a s tím spojené ztráty z hazardu, nemožná. Podle mně je tohle základní ochrana k tomu, aby člověk neprohrál kalhoty a osobně si myslím, že by s tím vymáháním u žádného rozumného soudu neuspěly. Zvláště ne, pokud jde o částku 250kč. Právě tímhle z Tebe v hazardní hře vytáhli více peněz než jsi byl v hazardu ochoten utratit.
Ale pokud už ty prachy mají a to jejich „přehodnocení“ bylo z pohledu hry správné, pak myslím, že už máš smůlu a už z nich nic nedostaneš.
0
před 1602 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Přijde mi, že si dělají co chtějí a vždy mají pravdu, ať jde o vše. Oproti zahraničí mi jejich jednání přijde dost arogantní. Co si pamatuji dříve, když nebyl trh omezen, jsem byl u bet365. Jakmile nemohli poskytnout nějakou službu nebo něco špatně vyhodnotili, ještě sami posílali bonusy, omluvy. Zatímco, zde nic, půlka věcí na stránkách často nefunkční, zvláštní přístup k dlouholetým klientům 🙂