Studuji na VŠ a chtěla bych si koupit notebook, já bych chtěla s numerickou klávesnici když už do toho budu dávat peníze, ale zase pokud notebook budu nosit na přednášky , tak je lepší mít lehčí notebook že?? Ale zase mini notebook má malý displej na to , když se budu chtít koukat na filmy že?Mini notebooky zase vydrží 8hodin a normální tak 3,5 hodiny. Už jsem vážne bezradná. Prosím poraďte jaký notebook si mám vybrat na koleje a VŠ. Který pro mě bude ten vhodný???! S numerickou klávesnicí, nebo mini notebook?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? ReHu, led, Jahoda před 5230 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Mini Notebook má tyto + a –
-
Malý displej
Malý výkon (Atom 1,6Ghz)
Nemá DVD-ROM
+
Výdrž baterie až 12 hodin(Acer)
Je malý(všude se vejde,nepřekáží)
Je levný (6899,– vč DPH Alza.cz)
Velký „noťas“
-
Je velký, težký, neohrabaný
Vydrží max 6 hodin (nový Acer až 8h)
Nutnost mít sebou nabíječku
+
Velký displej(velké rozlišení)
DVD/Blur-ray mechanika
Několika násobně vyšší výkon oproti mini
Numerická klávesnice (u 17")
Asi tak nějak, pro studenta VŠ se hodí mini (i na ten film stačí
i když se to nezdá)
Ale pokud chodíte na VŠ technického zaměření, mini Vám nebude
stačit.
A nebo použijte zlatou střední cestu (15")
Např.:
http://www.alza.cz/acer-extensa-5235-312g32mn-d178795.htm a
jemu podobné
0 Nominace Nahlásit |
mini notebook – netbook je dobrý ako pohotovostný ľahko prenosný
stroj. Treba si však uvedomiť že jeho odľahčenie je na úkor rýchlosti,
kapacity a interných npr.DVD zariadení.
Pokiaľ potrebujete často potrebovať rýchle spracovanie dát a používať
externé zdroje (CD,DVD), väčšiu pracovnú plochu vyhráva notebook.
0 Nominace Nahlásit |
Nevim jaké jsou rozdíly ale já jsem spíš pro normální Notebooky. Já ti poradím HP 6730s já takový mám a jsem s ním spokojená.
0 Nominace Nahlásit |