Tak jsem včera koupil dvě místenky do Prahy. Na sobotu, jedeme tam a
zpátky a včera jsem kupoval ty místenky. Na konkrétní datum a konkrétní
vlak. Dnes jsem hledal, kde budeme sedět a zjistil jsem, že ve zpátečním
vlaku není vagon s číslem, na který jsem koupil místenku. Hledal jsem to
ve vyhledávači pro řazení vlaku a to by mělo být aktuální. Je možné,
že mi to našlo dnešní vlak, který ten vagon opravdu nemá, ale na
nádraží jsem se díval na řazení a tam to je.
Nechci stát 4 hodiny ve vlaku, do kterého jsem si koupil místenku a přitom
ten vagon nebude součástí vlaku. Před 30 lety jsem se setkal s tím, že
se prodaly 2 místenky na jedno místo, ale dnes v době počítačů je to
divné. Co myslíte? Děkuji.
Opravuji, měním Odvolávám , co jsem odvolal.
Podíval jsem se na řazení na stránce Idos a tam ten vagon je. Ale na jiné
stránce není.
Zajímavá 0 před 2024 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Reklamovat u prodejce. To snad je jasné.
2Kdo udělil odpovědi palec? briketka10, paul1
před 2024 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Otázka nemá žádné další odpovědi.
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek