Co můžu dělat, když telefon, který mi přišel na dobírku sice přišel ale úplně nefunguje a když jsem ho zase na dobírku odeslal zpátky odesilateli (prodejci) tak ho nepříjímá?
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? Adamos00 před 3027 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Držet se reklamačních „předpisů“.
Oznámit prodejci uplatnění reklamace, a hlavně neodesílat dobírkou. Zaslat
normálně balíkem. Ty nevracíš zboží, ty jej reklamuješ a dobírkou by ti
vlastně vrátil peníze a to zatím nemáš nárok.
A mimochodem prodejce nic nereklamuje, reklamuješ ty jako kupující :)
0 Nominace Nahlásit |
Jak píše JájsemRaibek je to správně. Pošli to zpět běžnou zásilkou a ne na dobírku. Přilož kopii kupního dokladu a popis závadu. Pokud se jedná o reklamaci do 6 měsíců, tak můžeš požadovat opravu mobilu, výměnu za jiný kus nebo vrácení kupní ceny. Pokud žádáš vrácení kupní ceny, tak připiš číslo bankovního účtu.
Pokud je s prodejcem problém, můžeš kontaktovat autorizovaný servis. Postup je stejný, jen nemůžeš uplatnit výměnu za jiný kus nebo vrácení kupní ceny. To řeší jen prodejce.
Pokud jsi si koupil mobil značky, která nemá v ČR záruční servis, tak bys ho asi ani neměl používat. Zcela jistě nemá homologaci pro ČR.
0
před 3024 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek