Koupil jsem určitý předmět. Byl ale závadný a proto jsem ho reklamoval. Obchod má 30 denní lhůtu na vyřízení. Ovšem po 40 dnech mi nic nepřišlo. Co se dá dělat?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? tom004, Lenny998, Banshee před 5014 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
pokud není do 30dnů reklamace vyřízena z jejich strany,máte nárok na vrácení peněz.
2Kdo udělil odpovědi palec? Michal Kole, tom004
před 5014 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Zjistil bych proč neodpověděli,a pokud bych nebyl spokojen,oznámit na ČOI,nebo Sdružení na ochranu spotřebitele,ap. Dost prodejců pořád nepochopilo,vztah prodejce – zákazník.
2Kdo udělil odpovědi palec? Michal Kole, hanulka11
před 5014 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Zavolat jim a říct co se děje …Proč ti to nepřišlo … (Tak bych to řešil já)
0 Nominace Nahlásit |
Já bych tam zavolala nebo zašla a chtěla vědět, co se děje, proč se
nevyjádřili. A pak bych případně pohrozila právníkem, to zabírá.
Já už od července ruším v Raiffce účet a ne a ne z nich dostat
400 Kč :(
0
před 5014 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek