Dobrý den,
koupil jsem na aukru novou ram, která po zakoupení však nešla a prodejce po poslání RAM zpět kvůli reklamaci sdělil, že RAM byla poškozena neodbornou instalací, ať doložím protokol z autorizovaného servisu. Což samozřejmě nemám, nicméně dělal to kolega, co má vyhlášku podle §8. Na což se prodejce odvrátil s tím, ať pošlu příslušný certifikát (zřejmě od výrobce dané paměti). No zkráceně, ramce fyzicky nic nebylo, mikrostatika mohla být poškozena ale i u prodejce a snaží se z toho vykroutit. Je vůbec takové postupy nutné dokazovat, když nebyl přiložen manuál ani jediná instrukce ke zboží? S vyhláškou o paragrafu na nakládání s elektronikou beru, ale certifikáty od výrobce?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 3610 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Nepřistupujte na žádnou hru s protokoly, certifikáty a pod. Jestli prodejce tvrdí, že RAM byla poškozená, musí to prokázat on. Jestli to neprokáže, musí dodržet reklamační podmínky, pokud nějaké byly dohodnuty. Vyzvěte prodejce k vrácení peněz nebo poslání bezvadného zboží. Když to nepomůže, obraťte se na Centrum sporů Aukra.
3Kdo udělil odpovědi palec? ivzez, gecco, zzzlatokopka
před 3610 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Hlada souhlasím:-)
Jen dodám, že pokud má věc instalovat odborník, musí to
prodejce/výrobce napsat.
U každého spotřebiče je to vždy uvedeno a musí to být česky.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek