K otázce mě inspirovaly odpovědi z předchozí „auťácké“ otázky okolo výměny palivového filtru. Ale k věci. Děje se tak už několik posledních let a jde o tohle. V zimě, když přituhne, tak auťák po startu normálně naskočí, ale vzápětí motor „zdechne“. A to se bude opakovat tak dlouho, dokud se nepřidá plyn. Takže se musí sešlápnout pedál s palivem a nějakou dobu, min. však 15 vteřin mírně tůrovat, no a pak už motor běží i sám. Prostě pokud se je „startne“ a třeba jen 2× se udělá s plynovým pedálem takové to „hén, héén“, tak motor stejně zdechne, rozumíme si? Musí se v určitých točkách držet déle, jinak se nikam nejede. A chce to celkem cvik, takže pokud v tužší zimě do auťáku pustíte někoho cizího, je v pasti. Nenastartuje.
Tak mě napadlo, zda tady není souvislost právě s palivovým filtrem.
Vše je v zimě tužší, že ano a filtr palivo neprotlačí do stříkačky.
Jen úvaha.
Je to jen malý, živý autácek okolo 1,2 obsahu, benzín. Nákupní taška
s kolečkama.
Zajímavá 0 před 1256 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Za několik posledních let už bych dávno navštívil servis. Lépe řečeno ihned po zjištění závady. Laik to těžko odhalí a mě by to nebavilo, takto se s autem mořit.
0 Nominace Nahlásit |
Svíčky, zapalovací rampa, netěsnost, čidlo teploty, klapka, krokáč rovněž zimní benzín by měl mít více těkavých látek což letní má méně a může mít v zimě trochu problém pro běh po startu.
0 Nominace Nahlásit |