Avatar uživatele
Gabcik

Čo robiť keď mi na TV počas toho ako premietam obrazovku z PC vyskakuje „Pripojte:(nazov PC) IP… port 7236“?

Premietané cez Miracast
TV: THOMSON 40FA5405
PC: WIN10
Telefon: android pie (lebo som skúšal aj to a stále mi to vyskakovalo)
Premieta bez problémov, iba to vyskakujuce okno mi vadí.
Vyskakuje v pravidelných intervaloch aj keď nič nerobím.

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? aliendrone před 1930 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
Edison

Mě to přijde, jestli nemáš třeba dlouhý kabel. Mohl by tam vznikat velký ubytek některého signálu a TV je na hranici, kdy vlastně neví, jestli tam je něco připojeného. Možná vadný kabel.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
aliendrone

Hledat u Miracastu důvody potíží je taková výzva, že jsem se zalekl i já. ;) :D :D
Miracast je pověstný svojí mizernou kompatibilitou, chybovostí a děsivou odezvou. On i Chromecast od Googlu mi přijde nic moc (nedávno jsem měl možnost instalovat), ale u Miracastu si netroufnu ani důvod hlášky odhadnout.

Nicméně – nehlásí se ti zařízení DVOJMO? Jedno jako „miracast“ a druhé jako „mirroring“ nebo tak něco? Jen střílím od boku, fakticky nwm. Resetoval bych zařízení, nechal ho televizí najít a pak bych zkoušel vyhledat zařízení z Androidu, tam ti MUSÍ odpovídat jak IP, tak port co hlásí televize. Nebude to podle mne tou TV, ale mobilem/PC v nastavení.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
aliendrone

BTW – víš, že TV nesmí být přikšírována KABELEM k internetu v případě užití Miracastu?

před 1930 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek