Do mého rodinného domu dodávala dřevěná eurookna firma G-Inter . Po
3 letech se z oken loupe lazura, dřevo je popraskané, ze spojů se drolí
tmel. Firma byla subdodavatel dodavatele celého domu – ten je již rok
v insolvenčním řízení a tudíž nemohu okna reklamovat. Firma G-Inter se
tudíž se mnou vůbec nebaví a na maily nereaguje.
Poradí mi někdo, co s okny dělat??
Doplňuji:
Tak po nějakém dopisování a telefonování s jednatelem G Interu se firma
rozhodla okna opravit jako „reklamaci“ (i když vím, že na reklamaci
nemám nárok). Opravili lak, spáry přetmelili a osadili nové okapničky,
které by měly výrazně pomoci v ochraně okna.
Takže zatím happyend…
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? kropitko před 5311 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Zřejmě to asi nejlépe bude vědět skutečně Standa. Já se domnívám,že je úplně jedno,že firma je v insolvenčním řízení, i tak bych doporučila kontaktovat jednatele firmy,ať oni uplatní reklamaci u firmy,která jim okna dodala.
0 Nominace Nahlásit |
Sice Vám neporadím, jen se přidávám s názorem, že tyhle okna už nikdy…máme s nimi ty samé problémy a navíc se nám v zimě zapařovaly v prostoru meziskelním, takže přes ně nebylo vidět ven. Mohli jsme je reklamovat co půl roku…tudíž tyto okna nikomu nedoporučuji. Jak reklamovat Vám snad poradí pan Standa.
3Kdo udělil odpovědi palec? kropitko, Miroslavst, anonym
před 5332 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Reklamovat je nemůžete páč není komu. Snad se domluvit se subdodavatelem, popřípadě s výrobcem oken. Ale domluvit.
0
před 5332 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek