Odpoveď byla označena jako užitečná
Seaboard World Airlines měl dva Boeingy 707, konkrétně verzi Boeing
707–345C. https://www.seaboardairlines.org/seabhist.htm
Jeden z nich, seriové číslo 19841, byl prodán aerolinkám Varig do
Brazílie a pod registrací PP-VJZ dopadl takto: https://www.jetphotos.com/aircraft/manufacturer/Boeing/serial/19841 –
havaroval na letu 820 při přistání na letišti Paříž Orly.
EDIT: Tak osud toho druhého byl také zajímavý: Sériové číslo 19840 – https://www.planelogger.com/Aircraft/Registration/N7321S/492673 Byl traké prodán Varig, ale pak se doslal k brazilskému vojenskému letectvu a v letech 1986–2005 sloučil jako brazilský prezidentský Air Force One https://en.wikipedia.org/wiki/Brazilian_Air_Force_One#/media/File:Boeing_KC-137_(707-300C),_Brazil_-_Air_Force_AN0213069.jpg Letadlo bylo sešrotováno až v r. 2014 https://www.jetphotos.com/photo/10853677
Upravil/a: Pepa25
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?:/ Nahlásit |
Informace o konkrétním incidentu nebo osudu specifických letounů Boeing 707 společnosti Seaboard World Airlines nejsou dostupné. Společnost Seaboard World Airlines byla americká nákladní a charterová letecká společnost, která působila mezi roky 1946 a 1980. V roce 1980 byla sloučena s Flying Tiger Line. Za dobu své existence provozovala několik modelů letounů, včetně Boeing 707.
Pokud však máte na mysli konkrétní incident nebo událost, je třeba poskytnout více informací pro přesnější odpověď. Například jedna z Boeingů 707 společnosti Seaboard World Airlines byla v roce 1968 nucena přistát v Sovětském svazu kvůli vniknutí do jejich vzdušného prostoru během letu z Anchorage na Aljašce do Cam Ranh Bay ve Vietnamu. Tento incident se stal známým jako „let 253 incident“.
0
před 434 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek