Přesně před rokem jsem měl v opravě NTB kvůli rozbitému pantu, NTB je stále v záruce až do konce října. Jeden den ho přijali s tím že oprava potřebuje odborné posouzení a druhý den mi přišel email, že mi ho opraví za 2500 kč že to je mechancké poškození, tak jsem to zaplatil, přiznám se že to asi fakt byla moje chyba, po roce nastala ta samá závada, opět pravý pant, byl jsem fakt opatrný, rozbilo se to samo, přijali to do opravy a opět že to potřebuje odborné posouzení, ještě ten den asi tři hodiny po návštěvě mi poslali email, že NTB přijali do servisu, no je to už 10 pracovních dnů a nic, vím mají na to 30 kalendářních dní, jde mi o to jak to odborné posouzení může trvat dlouho, oni mají rozhodnout ihned nebo u složitějšího případu na to mají tři dny, a při odborném posouzení jsem nenašel jak dlouho to může trvat, vyznáte se v tom někdo? Věřím že už to asi bude oprava na záruku, teda doufám…
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? Roman71 před 1577 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Tak jako tak, na opravu mají ze zákona 30 dnů ode dne přijetí do servisu. Další věcí je, jak posoudí příčinu mechanického poškození. Od toho se odvíjí placená nebo neplacená oprava. Odborné posouzení může zahrnovat i vyjádření výrobce, jestli se jedná o závadu způsobenou neodbornou manipulací, nebo o vadu použitého materiálu.
0
před 1577 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekBedy | 1528 | |
Michal Kole | 1199 | |
led | 1156 | |
Hlada | 1131 | |
mosoj | 1124 | |
gecco | 904 | |
www | 828 | |
badisko | 817 | |
cochee | 814 | |
Dochy | 725 |
Software |
Hardware |
Internet |
Programování a webdesign |
Sítě |
Bezpečnost |
Ostatní počítače a internet |