Něco takového mi prostě hlava nebere, to je zcela zbytečné zahrávání si s lidskými životy, obzvlášť pokud je situace kolem tohoto typu letadel tak vážná. Rozum by přeci velel, že těm vzlétlým měli umožnit neprodleně hned co nejsnáze a nejbezpečněji přistát a ne je nechat korzovat po světě, až se nad nimi nějaká zem smiluje, nebo jim snad dojde palivo. Dovedete si mimo jiné představit, jak mohli být ti lidé vystresováni?
https://www.flightradar24.com/data/aircraft/ok-swa#1fc76ab3
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? Alesh před 2083 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Nelidský nebyl přístup EU, ale toho, kdo rozhodl
o vzletu letadla, o kterém věděl, že bude mít problémy.
Rozum by přece velel, že místo letadla
typu Boeing 737 Max8 je nutné použít jiný typ.
Vzhledem k tomu, že už před odletem bylo známo,
že letadlo nebude smět nad Německo, se dalo očekávat,
že situace bude stejná v celé EU.
To letadlo nemělo vůbec vzlétnout.
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?mosoj Nahlásit |
Tak jak píše ivzez!! Zákaz přistávání tohoto typu letadel platil až
od 20:00 a byl znám předem!! V tuto chvíli již platí na celém světě!!!!
Neznám takovýto případ v historii!! Takže se nejedná o banalitu!! a
nelidskost. Více o tom špekulovat nemá cenu, protože stejně nikdo víc
neví!!
Jinak přeji pánu velkohubému USA ať si také zažije nějaké sankce!!
0 Nominace Nahlásit |
Měli vydat nařízení, které by začalo platit od toho a toho času, alespoň samozřejmě s nějakou rozumnou lhůtou a hlavně nechat doletět na místo určení stroje, které jsou již ve vzduchu. Přistát musí tak jako tak, riziko se nijak zásadně nezmění, pokud ho nechám přistávat jinde. Naopak z toho plyna další start a přistání s jiným letadlem, což jsou samo o sobě nejrizikovější části letu. Nepochopil jsem tu hysterii skoro z minuty na minutu.
0 Nominace Nahlásit |
Mnohem nelidštější by bylo nenechat ta ledatla sednout. Někde mezi je to, kdyby při této znalosti problémů s tímto typem letadla nechali společnsosti ať s potenciálně nebezpečnými stroji klidně riskují dál… I když… bylo by to dobré pro nenápadné snižování zatížení planety lidstvem. A mimochodem… EU v tom zdaleka není jediná instituce, která k tomuto kroku přistoupila.
0 Nominace Nahlásit |
autacek,
Zaujímavé, že rovnakú chybu ako ja v mnou zrušenom príspevku, voči
ktorému ste sa právom ohradili
„Neľudský prístup by bol, ak by pri podozrení z poruchy nechali lietadlá
lietať. Pokiaľ sa nezistí skutočná príčina pádu, ide o podozrenie
technickej závady, lietadlá tohto typu sú lietajúca hrozba.
Je lepšie pár hodín, deň počkať, než padnúť z výšky a v hrôze
zomrieť.“ urobil hneď na to, temer v rovnakom čase, aj Edison
„Mnohem nelidštější by bylo nenechat ta ledatla sednout. Někde mezi je
to, kdyby při této znalosti problémů s tímto typem letadla nechali
společnsosti ať s potenciálně nebezpečnými stroji klidně riskují
dál… I když… bylo by to dobré pro nenápadné snižování zatížení
planety lidstvem. A mimochodem… EU v tom zdaleka není jediná instituce,
která k tomuto kroku přistoupila.“ ale tu ste sa už neohradili svojim
„drsným spôsobom“.
autacek, prepáčte čítala som „…o zcela nelidském přístupu EU
nenechat z minuty na minutu dosednout…“
Jednoducho žiadne Europske letisko, riadenie letov, nechcelo mať hrozbu nad
svojim územím. Ale jetvuje možnosť, kedy príkazy Kapitána lietadla m,usia
splniť, to je „vyhlásenie stavu núdze“ vtedy sa odklonia všetky ostatné
lety a toto postihnuté lietadlo má prednosť. (prípad nad Viedňou, keď
cestujúca dostala srdcový kolaps a náhodná cestujúca ošetrovateľka na
palube dala kapitánovi príkaz „okamžite pacientu dostať na zem!“ Behom
3 minút Boeing 8×x pristál ako stíhač.)
@led četla jste vůbec tu otázku a odkaz na můj příspěvek? Neměli je rovnou sestřelit, když je neměli nechat létat, aby nebyla hrozbou? A obyvatelé Afriky jsou snad dle vás nějací lidé druhé kategorie, že si zaslouží tato rizika podstoupit? Ještě že těm evropským chudákům umožnili dosednout i přes to ohromné nebezpečí a nenechali je přistát, s vaší logikou, volným pádem. Obhajovat neobhajitelné, neuvěřitelné.