Znamená to, že se zákazník nikdy nemýlí, nebo že zákazník je pro prodavače na prvním místě a prodavač má dělat vše, aby ho uspokojil?
zdroj obrázku: rawpixel
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? Anikitos před 2317 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Odpoveď byla označena jako užitečná
B je správně. Spokojený zákazník je základem pro spokojeného obchodníka. Nejlepší reklamou je vracející se zákazník. Taky vracející se zákazník tvoří stabilní základ příjmů obchodníka. U dobrého obchodníka máme tendenci nechat i více peněz za totéž zboží, než u obchodníka, který se k nám ude chovat jak hulvát.
Proto má-li mít zákazník vždy pravdu, pak je uměním obchodníka přesvědčit zákazníka, že obchodníkova pravda je vlastně zákazníkova pravda. Jestliže pro zákazníka nechci něco udělat, pak je nutné ho přesvědčit, že to zákazník vlastně vůbec nechce.
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?Rokio Nahlásit |
Zákazník se velmi často mýlí, nebo nemá dostatek peněz, aby si koupil něco lepšího. Úkolem prodavačky s hlubokým výstřihem je přesvědčit zákazníka, že si vybral správně. Pokud její úsměv není podobný křeči, nebo nějaké obrně mimických svalů, pak je zákazník spokojený a na prodavačku myslí ještě před usnutím. Na mně si ale nepřijdou. Pokud se rozhodnu, že si chci koupit kladívko o hmotnosti 300 g, nic mě nezviklá. Ani nabídka 5 kg perlíku za mimořádně výhodné splátky bez navýšení.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekannas | 5913 | |
Drap | 4621 | |
led | 3002 | |
Kepler | 2836 | |
marci1 | 2240 | |
zjentek | 1650 | |
ivzez | 1445 | |
quentos | 1420 | |
aliendrone | 1413 | |
elkon | 1313 |
Divadlo |
Etiketa |
Kulturní akce |
Literatura |
Náboženství |
Ostatní kultura a společnost |
Historie |