Avatar uživatele
alik360

Co za známku na vysvědčení byste dali člověku, který má známky 1, 1, 5, 2, 3, 1, 1, 1 a 1?

Zajímavá 0 před 1 dnem Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
quentos

Nelze odpovědět, protože nevíme, jak se daný člověk chová v hodinách. Je aktivní? Dělá problémy? Má vždy v pořádku domácí úkoly? Konečná známka (předpokládám, že je myšleno na vysvědčení) nerovná se automaticky aritmetický průměr známek v průběhu školního roku!!!

Upravil/a: quentos

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Tonda Káňa

alik360, nejsi ty Rokio?

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
elkon

A jinak hlava v pořádku?

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
led

Známka je len číslo, ani vo vysvedčení nedáva skutočný obraz o znalostiach žiaka.
Na základke som mala učiteľa, ktorý „číselné“ známky dával zriedka. Aby sa svet nezrútil a prasa ostalo zdravé…
Potom tí, čo hodnotenie vedomostí videli len cez známky, boli spokojní.
Ale tento učiteľ hodnotil slovne, prirovnaním, čo bolo pre nás výstižnejšie a nútilo nás to naozaj sa učiť pre vedomosti a nie pre známky.

Upravil/a: led

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Disraeli

Dvojku /chvalitebný, nejspíš. Klasifikace je na základě prokázaných znalostí při zkouškách, testech a písemkách. A právě aritmetickém průměru těch známek. Školský systém a hodnocení žáků je sice pitomé, ale takhle funguje.
Chování se tam nehodnotí (v rámci jednoho předmětu), ani aktivita v hodinách a obecně snaha/lhostejnost, DÚ taky ne… ledaže by stejně byly oznámkované a nedodané za 5, což je taky hloupost (to pak taky záleží na váze té známky) nebo hlavně v případě, že to byly důležité úkoly – nějaké větší projekty.

Upravil/a: Disraeli

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Tonda Káňa

Mimochodem, neznáme váhy těch známek, musí se spočíst vážený průměr. Takto to nejde už z tohoto důvodu určit…

Nový příspěvek