Nelze odpovědět, protože nevíme, jak se daný člověk chová v hodinách. Je aktivní? Dělá problémy? Má vždy v pořádku domácí úkoly? Konečná známka (předpokládám, že je myšleno na vysvědčení) nerovná se automaticky aritmetický průměr známek v průběhu školního roku!!!
Upravil/a: quentos
4Kdo udělil odpovědi palec? Drap, marci1, Rokio, cappuccino
před 21 hod
|
0 Nominace Nahlásit |
alik360, nejsi ty Rokio?
1Kdo udělil odpovědi palec? cappuccino
před 23 hod
|
0 Nominace Nahlásit |
Známka je len číslo, ani vo vysvedčení nedáva skutočný obraz
o znalostiach žiaka.
Na základke som mala učiteľa, ktorý „číselné“ známky dával zriedka.
Aby sa svet nezrútil a prasa ostalo zdravé…
Potom tí, čo hodnotenie vedomostí videli len cez známky, boli spokojní.
Ale tento učiteľ hodnotil slovne, prirovnaním, čo bolo pre nás
výstižnejšie a nútilo nás to naozaj sa učiť pre vedomosti a nie
pre známky.
Upravil/a: led
0
před 20 hod
|
0 Nominace Nahlásit |
Dvojku /chvalitebný, nejspíš. Klasifikace je na základě prokázaných
znalostí při zkouškách, testech a písemkách. A právě aritmetickém
průměru těch známek. Školský systém a hodnocení žáků je sice pitomé,
ale takhle funguje.
Chování se tam nehodnotí (v rámci jednoho předmětu), ani aktivita
v hodinách a obecně snaha/lhostejnost, DÚ taky ne… ledaže by stejně byly
oznámkované a nedodané za 5, což je taky hloupost (to pak taky záleží na
váze té známky) nebo hlavně v případě, že to byly důležité
úkoly – nějaké větší projekty.
Upravil/a: Disraeli
0
před 12 hod
|
0 Nominace Nahlásit |
Mimochodem, neznáme váhy těch známek, musí se spočíst vážený průměr. Takto to nejde už z tohoto důvodu určit…