Záleží na typu motoru, u některých stačí vyměnit vložky válců a k tomu nové písty. U jiných se musí na výbrus. Ale ztráta tlaku může být způsobena i jinýmy vlivy, např. ventily, těsnění pod hlavou apod.
0 Nominace Nahlásit |
To znamená, že když má motocykl v papírech 100 km/h a udělá maximálně jen 80km/h a to při trojnásobné spotřebě, že to chce se s tím zabývat:DDD
0
před 3725 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Když u motoru dochází k poklesu kompresních tlaků, většinou se jedná o opotřebení pístu x válce (vložky válce). Někdy stačí vyměnit vložky válců a pístní sadu (píst, pístní čep, pístní kroužky), někdy je potřeba udělat výbrus (dnes se to prakticky nedělá, už jen proto, že málokterý stroj má dnes samostatné válce bez vložek) + pístní sada. Ale někdy můžou tlaky unikat přes ventily ⇒ přebrousit ventily a sedla. Popřípadě může dojít ke ztrátě tlaku přes hlavu válce (válců) nebo těsnění (srovnat hlavu, pokud to ještě jde), vyměnit těsnění.
0
před 3725 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek