Dobrý den, mám tu takový problém. Jednomu klientovi KB jsem prodával v online hře věci. Poslal mi poté výpis účtu, kde je vyplněno že je zaúčtován, správná částka, všechno takové bylo správně, ale na datumu splatnosti byla prostě pomlčka – . Znamená to, že platbu stornoval? Posílal to už včera, ale doteď nemám peníze na účtu, mám poštovní spořitelnu. Děkuji za odpovědi.
Zajímavá 0 před 3824 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
těžko říct, možná poslal inf o zadané platbě, ta ale ještě nebyla
provedena. Zrovna KB tuším platby zpracovává v dávkách, možná, že jen
jednou denně (ale to nevím jistě).
Převod může klidně trvat dva dny, zvlášť mezi „tradičními“ (čti
„zkostnatělými“) institucemi.
0
před 3824 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Znamenat to může ledacos, čekal bych, až to uvidím u sebe v IB …
0
před 3823 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek