Avatar uživatele
GirlVampire

Poradíte, jak vyřešit problém v internetovém bankovnictví ČSOB?

Dobrý den,
mám takový problém s internetovým bankovnictvím ČSOB. Když se přihlásím do svého účtu, tak mi to vůbec neukazuje kolik mám peněz, a když kliknu na zůstatek nebo pohyb peněz, tak mi to napíše jen UPOZORNĚNÍ: Požadovaná volba nemá přiřazeny žádné účty. (chyba 104) a já nevím co s tím mám dělat, poraďte někdo prosím.

Původní neotázka
ČSOB internetbanking 24?

Upravil/a: annas

Zajímavá 0 před 2667 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Jiří Bohumil

Zaslat dotaz na banku s uvedením problému a čísla chyby. Nebo navštívit pobočku (viz Drap).

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Tw!st

Zavolej jim na helpdesk internetového bankovnictví 495 800 111 nebo klientskou linku 800 300 300

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Drap

Zeptat se přímo na pobočce banky

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek