Vady se řeší primárně v rámci reklamace. Ani netušíme, co by to mělo být za vadu. Žalovat lze, dle mého, až po několikerém zamítnutí reklamace. Prodejce dokonce ani nemusí tušit, že auto má vadu. Od toho jsou záruční doby, aby to mohlo být řešeno. Domnívám se, že přijít na vadu a hrnout to hned k soudu vám soud leda hodí na hlavu.
Upravil/a: Edison
0 Nominace Nahlásit |
Na noé auto je záruka. Tak to řeším pomocí reklamace. Pokud prokážeš, že věděl o výrobní chybě, můžeš se i soudit, pokud máš dostatek finančních prostředků. Bez advokáta do toho ale raději nechoď.
0 Nominace Nahlásit |
… no dyť ti tam píšou: koupit si třikrát za senou stejnou značku, se kterou mám problém je umění …
0 Nominace Nahlásit |
Taky se mi to stalo, že mělo vadný tachometr. Dojel jsem z Brna a hned mi to vyměnili v servise a zadarmo. Auto už nemám 14 let a je mi to jedno. Taky mi prodávající toho hodně neřekl. A soudit se? Ten by se vymlouval na jiného? Nejlepší by bylo to auto vyměnit za určitých podmínek, pokud je to možné.
0
před 1751 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Žalovat můžeš, ale jak tak slýchám už dlouhou dobu, že soudy
nestíhají, tak nevím, co si od toho slibuješ.
Nepíšeš, jestli jsi zkoušel řešit situaci reklamací.
0
před 1750 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek