aveverkov

Dotazníkové šetření na udržitelnou spotřebu pitné vody v českých domácnostech

Dobrý den,
jsem studentka vysoké školy a píši diplomovou práci na téma udržitelné spotřeby pitné vody v českých domácnostech. Ráda bych Vás proto touto cestou poprosila o vyplnění mého dotazníku. Vyplnění zabere jen pár minut, ale Vaše odpovědi budou mít velký význam pro moje závěry. Moc děkuji všem, kteří se zapojí.

https://docs.go­ogle.com/forms/d/e/1FA­IpQLSc3j3eE3bbx90kGgWV­P2ViszxgQqwye7-bdL0E2WD-kfJa8eQ/viewfor­m?usp=header

Zajímavá 0 před 21 hod Sledovat Nahlásit

Nejlepší odpověď
Hlada

Tady se člověk doví věci. Přiznám se, že pojem „udržitelná spotřeba pitné vody“ čtu poprvé a nevím, co si pod tím mám představit. Copak se pitná voda, kromě té, která se vypije, spotřebovává? Stupnice denní spotřeby domácnosti je mimo realitu. Domácnost, ve které mají dohromady spotřebu pod 6 m3 za měsíc odpovídá lidem, kteří se nemyjí, neperou a chodí do kadibudky. Smysl šetření mi uniká. Voda se odebere ze studní nebo z řeky, proteče vodárnou, domácností a přes čistírnu se zase vrací do řeky. Je to běžná průmyslová výroba. Vodné a stočné je pro domácnost bezvýznamný výdaj. Zajímavější by bylo zjištění, proč zisky z provozu vodáren a potrubí jdou do zahraničí.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Rokio

Máš to tam.

Máš tam chybu. Nemá tam být pohlavní, ale pohlaví.

0 Nominace Nahlásit

elkon

Nahlášeno, zadávání úkolů je zde zakázáno.

0 Nominace Nahlásit

Drap

Je to tam, přeji mnoho úspěchů při studiu

0 Nominace Nahlásit

Filip84

Je mi líto, frajerko, nelze vyplnit.

Jestliže ti vyplním, že nemám ani sebemenší ponětí o spotřebě vody (protože je to laciný, jako fakt je můj čas příliš drahý, a život krátký, abych se zabýval něčím, za co přijde faktura do tisícovky… 🤦‍♀️), že samé podstaty věci ti nemohu odpovědět na povinnou otázku, kolik vody spotřebuje ta nebo ta činnost. Nevím, fakt mne to nezajímá! 😂