Electroworld – Objednal jsem si pracku v kamenne prodejne a uz za ni
zaplatil kartou. Pracka mi stale nebyla dorucena, Komunikace s dopravcem
hrozna. Porad posouvaji lhutu doruceni, vytipavaji telefony. Takze chci vratit
penize za zbozi ktere mi jeste ani nebylo doruceno. Jakou mam sanci na uspech?
Mate nekdo zkusenost? EW je v tomto pry hrozny.. Dekuji
Doplňuji:
Ani ja ji bohuzel neznam, :( viz. „Objednávka kupujícího je jako uzavřená
kupní smlouva uložena u prodávajícího a kromě prodávajícího není
přístupná jiným subjektům. Smlouva je uzavírána v českém
jazyce.“
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? ivzez před 3843 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Uzavřel jsi nějakou kupní smlouvu (jejíž znění my neznáme) – tak
postupuj podle ní.
Doplňuji:
Ad Doplnění:
To se mi nezdá…
Objednávku by ti – minimálně, měli poslat mailem (její kopii, jako
potvrzení) a pokud znáš její číslo, mohla by ti být dostupná i nyní na
webu dodavatele.
Každopádně – objednávka se řídí Obchodními podmínkami, které
určitě dostupné jsou (viz – http://www.electroworld.cz/cms/c-tRcKeQuvKrwAAAEnDz594OGm/sluzby-pro-vas-pohodlny-nakup-24-hodin-denn
).
Bohužel – bez znalosti těchto ´podrobností´ je v podstatě nemožní ti
poradit.
Upravil/a: anonym
0 Nominace Nahlásit |
Soughlasím s Mowlou, je nutné postupovat podle podmínek uvedených ve
smlouvě
a ve všeobecných obchodních podmínkách (ty najdete na webu firmy).
A neškodila by ani stížnost na dopravce.
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 3843 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Mowla neví že objednávka je v současné době uzavření kupní smlouvy.
Dříve to bylo zaplacením, což se stejně stalo.
Jenom mně nejde do hlavy proč jednáš s dopravcem a ne s prodejcem.
Vzhledem k zmatkům vzniklým platností nového občanského zákoníku ti
doporučuji se o radu obrátit na poradnu dTestu. Najdeš na netu.
0
před 3843 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Mosoji – když už ´rejpeš´, četl jsi vůbec první větu mé
odpovědi???!!!
Proboha…