Nabídky pokladních systémů bez nutnosti placení paušálu se mi zdají
lákavé, ale podezřelé… určitě to musím mít nějaký háček, jinak by
operátoři neúčtovali skoro litr měsíčně za hloupý software nebo
připojení k serverům MF…
Nespočívá on ten háček v nemožnosti „updatovat“ software vbudovaný
do přístroje? Pro referenci např. pokladny od Elcom Euro.
Zajímavá 0 před 2902 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Odpoveď byla označena jako užitečná
Možné nevýhody nesouvisí s tím, jestli se platí paušál nebo
jednorázově.
Žádné speciální připojení k serverům MF neexistuje, je to normální
internet.
Jak dodavatel zaručuje, že software bude fungovat správně a v souladu se
zákonem, se zeptejte jeho. V principu to nesouvisí s tím, jestli budete
platit nějaký paušál za údržbu nebo jednorázově za každou opravu.
Obecně lze očekávat, že nebude snadné udržovat EET software aktuální,
protože ve špatném zákoně a nedokonale vyvinutém systému na straně
státu bude pravděpodobně docházet k mnoha změnám.
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?Odpovědi.cz Nahlásit |
Otázka nemá žádné další odpovědi.
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek