Dobrý den , chtěla bych se zeptat zdai zde někdo z vás nemá náhodu zkušenost s takvz. inventarizací na prodejně(trafika,potraviny atd…) .Zejména mě zajímá zdali stačí k prokázaní ztrát na prodejně jen tento zápis bez dalších dokumentů (a pokud ne co by vše k prokázání mělo být ještě doloženo? )a též zdali je normální že vše (přebytek a ztráta )je uvedena v jednom dokumentu
Zajímavá 0 před 726 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Každá firma může mít trochu jiné postupy. Záleží na druhu a způsobu prodeje, příjmů atd.
0
před 726 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Inventarizace je soubor činností, při kterých jsou stavy zjištěné při inventuře porovnávány se stavy v účetnictví. První krok je inventura, neboli zjišťování skutečnosti. Obvykle se děje kontrolou fyzického stavu pomocí inveturních soupisů: „sjetiny“, kde se potvrzuje stav nebo se tam doplňují jiné zjištěné stavy. Požadavky na inventurní soupisy stanovuje zákon o účetnictví v §30 odst. 7 – mj. tam musí být vždy podpis. Jaké je složení inventarizačních komisí si určuje účetní jednotka sama. Stejně tak způsob, jak vypořádá inventarizační rozdíly.
0
před 726 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek