Avatar uživatele
zjentek

Jak až hluboko ve vodě můžu jet v auťáku, tak, aby nezdechl motor a pořád a pořád běžel?

Například po karburátor? (To je příklad.)

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? aliendrone před 78 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
aliendrone

V tomhle byly nepřekonatelné staré diesely. Pokud se nedostala voda do sání, tak jediné, co je mohlo zastavit, byla norná hloubka výfuku (v důsledku přetlaku ve výfuku „bublajícímu do vody“ docházelo ke špatnému plnění válců vzduchem a motor se nakonec udusil. Navzdory tomu, že altík už dávno vyplivl (ten k běhu STARÉHO diesela ale nepotřebuješ) a vůbec elektrika byla celá ŠLUS. 🙂

Dnes je to o DOST dramatičtější. Už jen trvalejší zaplavení lambda sondy (některá vozidla ji mají FAKT nízko), připadně Hallova snímače (to samé – nízko) máš rázem po žížalkách. O svorkovnicích dnešní „nezbytné elektroniky“ nízko uložených jakbysmet.

Spíše než na výšce sacího vstupu je to právě o té elektronice – a to je auto od auta různé. Nicméně bys na všech autech MĚL projet rybníčkem s hladinou „až k prahům“ (max. riskuješ popraskaný katalyzátor). Krátkodobě i HLUBŠÍM, to už ale o5 závisí na konkrétním typu vozidla a to včetně jeho aktuálního stavu (chybějící šusplechy a další zakrytování motoru). 🙂

BTW – TEĎ jsi se PROVAŘIL zločinče! Jsi RAUBÍŘ, který se chystá využít situace a vyrabovat místní tech. muzeum (auta s karbecem se dobré čtvrtstoletí nevyrábí, myslím)!!! 😮 🙂 😛
Jestli máš zálusk na staré Fávo (veterána), tak PAMATUJ, že karbece měly jen do „Shody Henlein“ https://youtu­.be/uo9pgzi29LM?t­=17 , ty novější „zakulacené“ už měly stříkačku (monovstřik). 😉 😁 😁

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Emefej

Pokud máš ještě auto a karburátorem, tak ten může klidně být pod vodou, pokud máš zvýšené hrdlo sání.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Dochy

Jako okamžitý problém je sání. Pak různé elektrické obvody. Věřím, že většina trochu vody chvilku zvládne, vše v motoru je obvykle stavěné na stříkající vodu, ale zaplavení to dlouho neustojí. Pokud vydrží elektronika, pak vlhkost v zapalování u benzíňáků asi bude také konečná.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek