Samozrejme by mel ovladat praci, nejen vedeni lidi, ale hlavne taky pracovni postupy v oblasti, ve ktere lidi vede. Ale co dal? Jaky je podle vas idealni manazer? A muzete klidne i poslat odkaz na nejakeho vyborneho znameho manazera.
P.S.: A pokud jste podrizeni, dokazete tolerovat u nadrizenych namyslenost? Nebo ocekavate i tak pokoru?
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? marci1 před 2713 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Nejsem už s manažéry ve styku, ale představu mám. Měl by mít vlastnosti, které se hodí i v běžném životě.
Měl by být osobností, mít vztah k sobě, tedy zdravé sebevědomí, vztah k práci, mít určitý styl, vztah ke spolupracovníkům.
Další vlastností – přirozená inteligence, inteligence sociální, empatie, charakter, – mít přirozenou autoritu. .
Znalost etiky i etikety, oblékat se přiměřeně své funkci a různám jednáním.
Důležité je i společenské vystupování, umět se ovládat, případně krotit svůj temperament.
Takže měl by umět motivovat, ocenit práci jinýchk, být objektivní – přiměřeně kritický a být osobním příkladem.
Arogantní i agresívní či egoistický šéf učitě není ideální, u takového člověka nepomohou žádné argumenty, fakta,, logika – je přece vždy neomylný . Při jednání s ním je třeba nenechat se vyprovokovat , nebrat osobně atd.
Neexistuje jednotný návod, jak vést lidi při práci. Myslím si, že by
měl šéfem demokratickým – vést zaměstnance ke spolupráci, vyslechnout
jejich názory, připomínky, vytvářet pacovní pohodu …
Jen tak si získat respekt a bude mít autoritu.
Podívejte se do odkazu, které vlastnosti upřednsotňují odborníci
i
http://www.podnikatelskyweb.cz/jak-byt-dobrym-manazerem-8-nezbytnych-vlastnosti/
0 Nominace Nahlásit |
Organizačně schopný, interaktivní a motivující, schopný vytvořit přátelského prostředí, komunikační a kreativní, schopný dělat kompromisy. A hlavně lidský. 🙂
0
před 2712 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Pamatuji si na svého nejblíbenějšího šéfa Johna McCromacka. Ten byl
neuvěřitelně laskavý, klidný, vážil si svých podřízených, přitom
neměl mindráky, dovedl říct, co chce a vysvětlit to, měl srovnané
priority, byl normální, skromný, usměvavý. Bylo radost pro něj dělat a
nikoho nemusel do práce honit, pro něj všichni dělali rádi, aniž by je
motivoval odměnami nebo nějakým hysterickým entuziasmem, vzdušnými zámky
a přehnanými pochvalami. Nikdy nezvedl hlas, ale zároveň nikomu netrpěl
špatnou práci nebo šlendrián.
Co jsme na něm oceňovali, že to nebyl jen manažer, ale rozuměl i odborně
tomu, co dělali jeho podřízení a dovedl rozdávat ne hraběcí rady, ale
opravdu odborné rady, kudy na to dál, když se práce někdy zasekla.
Manažery, kteří nejsou odborníky ve svém resortu, lidi moc neberou,
i když tito manažeři v to doufají a namlouvají si, že na řízení
resortu stačí pouhý management.
Upravil/a: dejavu
0
před 2712 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
O vlastnostech manažerů už napsaly Annas, Marci a Dejavu.
Já jen k tomu PS:
Namyšlenost se podle mne neslučuje s inteligencí…
Tolerovat namyšlenost nebo hloupost?
0
před 2711 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek