Avatar uživatele
Pavlínka.K

Jak dlouho mám na Aukru čekat, až mi prodávající pošle mnou zaplacené zboží ? Po jaké době mohu dát negativ. hodnocení ?

Vyhrála jsem aukci – mikinu, zaplatila prodávající na její účet, ona mi platbu potvrdila, ale balíček už měsíc urguji, co dál ?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? DusanOrlik, Michal Kole před 4778 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
hanulka11

měla bys kontaktovat" Aukro" a sdělit jim problém ,který nastal…může se však stát, že ani Aukro nebude mít úspěch ,/dotyčná nemusí reagovat/s tím aby dotyčná ti zboží zaslala

i takový lidé jsou…bohužel…

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
terry

Měsíc je už dlouhá doba. Co prodávající? Reaguje na dotaz, kde zboží je?

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
MacChill

Napiš prodávajícímu, potom napiš na samotné Aukro, negativní hodnocení se neboj udělit kdykoli nejseš s čímkoli ze strany prodávajícího spokojená…

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
venkovan

I věčně.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
teracora

Na Aukru obchoduji už několik let a to pod stejným nickem jako tady. Mám zkušennosti jak s bezva prodejci, tak s lidmi co se za prodejce jen vydávali a už to dlouho řeší jak Policie, tak naše soudnictví.
Negativ si opravdu nechávám ale až na konec všeho, co na prodejce zkusím…
Napřed, pokud prodejce nereaguje, bych kontaktovala AT (aukro-tým), a popsala bych jim svůj problém. Oni budou prodejce kontaktovat a většinou to zabere ;)
Přeji hodně štěstí !!!

Zdroj: http://aukro.cz/con­tact/contact.php

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek
Zajímavé otázky v kategorii Nakupování