Jde o to, jakým proudem. To je dáno kapacitou, maximálním dovoleným proudem a technologí akumulátoru. Další věcí je technologie nabíječky.
Upravil/a: Edison
0 Nominace Nahlásit |
Ano, je to možné. Vzhledem k účinnosti akumulátoru je třeba do něj
při nabíjení dodat náboj o cca 40% větší, než je jeho kapacita. Dodaný
náboj Qn je dán součinem nabíjecího proudu In a doby nabíjení tn (při
nabíjení konstantním proudem). V tomto případě Qn = 2600mAh * 1,4 =
3640mAh. Při doporučené době nabíjení 16h vychází požadovaná hodnota
nabíjecího proudu In = Qn / tn = cca 230mA.
Ono to není zase tak moc kritické, takže se není třeba hádat o minuty a
jednotky mA.
0 Nominace Nahlásit |
Hodně záleží na tom, jak a kde to máte připojené. A samozřejmě taky na výkonu nabíječky. Dneska máte i extrémně silné nabíječky, které využívají třeba nabíjecí stanice pro firmy, když mají flotilu elektromobilů. Přijedete se služebním autem, připojíte a za hodinku máte nabito. 🙂 Takže to je pohodička. Já sám ale dneska klasické monočlánky vlastně skoro nenabíjím. Přijde mi to zbytečné.
0
před 465 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek