CK Quality travel nám 5 dní před odjezdem poslali e-mail, ve kterém bylo psáno, že z důvodu nenaplnění autobusu se zájezd ruší. Volali jsme tam a peníze že pošlou do konce následujícího týdne. To se samozřejmě nestalo, v dalším hovoru nám řekli, že to pošlou opět další týden, a že tam máme opět zavolat. Nemyslím si, že mají v úmyslu peníze vrátit – co dělat? Jak mohu cestovku donutit k vrácení peněz?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 3809 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Podat trestní oznámení – pro podvod…
😉
Vůbec se s nimi dál nebav, zkus kontaktovat další klienty – a
podej TO.
0 Nominace Nahlásit |
Jsou dvě možnosti.
1– podat trestní oznámení, pokud škoda není minimálně 5000kč, tak to policie odloží, musíš si pak najít další podvedené lidi, aby vám dohromady ta škoda 5000kč udělala, a pak podat to trestní oznámení společně.
2– vymáhat to občanskoprávní cestou, je to zdlouhavé a drahé:-((
V každém případě se obrať na asociaci cestovních kanceláří a stěžuj si tam, také si stěžuj na ČOI.
Řeš to ihned, než to položí do konkurzu:-((
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek