Dle poštou poskytnutých informací dodává balíky balíkový rozvoz a když Vás nezastihnou na doručovací adrese, uloží balík na spádové (místní) poště. Zelená je teorie, šedivý strom života.
Pošťák nejen že nezazvoní, dokonce ani nevhodí do schránky oznámení o uložení zásilky. To se tam objeví mnohdy až následný den a dokonce i když je balík vyzvednut na místní poště.
Na přepážce pošty tvrdí, že doručení o nezastižení vhazuje až pošťačka na druhý den, proč to tedy nevhazuje přímo doručovatel balíků, stejně jak je tomu u doporučených psaní? Jindy jsem zas viděl, že do schránky vhodí balíkář oznámení, ani se neobtěžuje zazvonit, auto nechá uprostřed cesty a honem běží nasednout a jede dál.
Když ohodnotíte dodání zásilky přes internetový portál, žádná náprava se nekoná, když se domáháte nápravy na místní poště, odkazují vás na balíkovou, ale číslo které Vám dají celé dny nikdo nezvedá. Opravdu jak v Kocoukrově. To ještě paní za přepážkou dobrácky utrousí, „to víte, nejsou lidi“.
Jaký je tedy správný postup? Má tam hodit pošťák když někoho nezastihne hned oznámení? Vždyť takhle není žádná kontrola, že ty balíky skutečně rozvezl, to je může vyklopit klidně rovnou na poště a pošťačky roznesou na druhý den lístky.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 2646 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Otázka ještě nemá žádnou odpověď.
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek