Když nějaký e-shop využívá Zásilkovny (nebo podobných služeb), jak se zboží dostane od prodejce na pobočku? Musí ho prodejce sám dovést, nebo se i o to Zásilkovna postará?
Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? anonym, lejdy.můn před 3331 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Dole v odkazu máte všeobecné podmínky obchodu,tak si
pročtěte,popř.kontaktujte.
http://www.geispoint.cz/?gclid=CI-oouzOt8gCFUeVGwodoJgErw
Zákaznické centrum
E-mailinfo@geispoint.cz
Telefon951 277 777
0 Nominace Nahlásit |
Prodejce může zboží dovést nebo poslat (poštou, přepravní službou,
kurýrem…).
Zásilkovna se pak postará o duručení zákazníkovi a nebo o zaslání
zpět, pokud si zboží zákazník nevyzvedne.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek