Uvedu příklad, dojdu si do lékárny a chci třeba acylpyrin, lékárnice se otočí a vyndá za sebou ze šuplíku acylpyrin, zaplatím dejme tomu 50 kč a hotovo.A nebo doma přes internet si objednám Acylpyrin u té samé lékarny, pak mi příjde email že objednávka byla přijata, ve 20,30 hodin (kdy je lékárna už zavřena) mi příjde email že mnou objednané zboží je PRÁVĚ na cestě na odběrné místo, kdo ho tam proboha veze, to Acylpyrin v té lékárně nemají? Pak mi další den přijde email že si zboží můžu vyzvednout, jdu tam a předložím číslo objednávky a lékárnice něco hledá v PC a pak jde dozadu a chvíli to tam hledá, pak přinese pečlivě zabalený balíček v igelitovém pytlíku kde je napsáno číslo, druh zboží a cena, opět něco hledá v PC a pak mi ho předá, zaplatím dejme tomu 35 kč a odcházím…Ten Acylpyrin je namátkou vybranej, nevím kolik stojí, ale stačilo by se otočit za sebe, vyndat ho ze zásuvky, ale to by stál třeba o 15 korun víc, připadá mi to absurdní docela…
Zajímavá 0 před 2801 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Možná ti to přijde absurdní, ale takto to funguje. Stálé lékarny mají větší režie než e-shopy. Taky většinou využívají množstevní slevy.
0 Nominace Nahlásit |
Doplněno: zapomněl jsem odpovědět na hlavní otázku, je to tak jak píše Drap. Cena u e-shopu je vždy levnější, pokud má svá výdejní místa. Jinak tu výhodu může smazat cena za dopravu, když ti zboží dovezou až domů.
Upravil/a: Kepler
0
před 2801 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Kepler i Drap, o podstatě tvorby cen a průběhu prodeje odpověděli
dostatečně. Pouze doplňuji za mne. Drobné součástky a drobnosti, které
jsou k „mání“ v místě, nakupuji, i když jsou dražší, doma. Vyjdou
levněji vzhledem k poštovnému na e-shopu. Pokud je ale neseženu v místě,
pak jdu na e-shop a „výhledově“ už přiobjednávám další věci, tak
aby se poštovné „rozpočítalo“. A jde hlavně o to, že je možno
sehnat cokoliv, kdykoliv a obratem (součástky, náhradní díly a pod.)
Dříve možno nebylo, dělalo, vyrábělo se a „baslovalo“ se poměrně
hůře.
Jinak třeba spotřebiče a elektroniku nakupuji rovněž na e-shopech,
většinou o až 20% levněji než v „kameňákách“. Sice, jak píše
Kepler, je trochu větší problém s reklamacemi. Ale zatím všechny, jež
jsem řešil (i s Čínou), dopadly vždy OK. A dosti velká výhoda je, že
do 14-ti dnů můžeš vrátit zaslané zboží bez udání důvodů. To v
„kameňákách“ nejde. A už jsem toho také využil (u OKAYe – TV,
která mi „nějak neseděla“). A nakoupil jsem přes ty e-shopy minimálně
desítky různých větších i drobnějších produktů.
Je to velká výhoda dnešního zákazníka. A pomocí internetového
bankovnictví je vše „brnkačka“.
0
před 2800 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek