takové, že nikdy nevybírám eshop podle toho zda na něj mám či nemám slevový kupón, protože bych na tom jen prodělal. Nejdříve vyberu eshop podle srovnávače cen jako je zbozi.cz nebo heureka.cz a teprve když mi daný eshop vychází jako nejvýhodnější poměrem počtu pozitivních hodnocení a cenou pak se trochu pídím po případných slevách třeba na poštovném.
Světe div se, u eshopů které jsou ale jaksi implicitně výhodné, se slevy nevyskytují protože už prostě nemají z čeho slevovat (mají na tom tak nízký rabat, že už by se slevami šli do mínusu) takže se slevami ze zpravidla setkáme jen u obchodů které jsou jinak relativně předražené a slevy používají jako takové falešné lákadlo protože s jejich pomocí cenu umí stáhnout na hladinu, která sice pořád ještě nemusí být výhodná ale nakupující podlehne snadno představě že je a s nákupem se slevou je spokojenější než s nákupem bez ní i kdyby nákup bez slevy měl vyjít v jiném eshopu paradoxně levněji 🙂
Jinak k otázce jak fungují z uživatelského pohledu, to je asi zřejmé, v košíku se slevový kód zadává zvlášť, pokud jej v košíku neuvedete, sleva se neuplatní. Slevy zpravidla nelze kombinovat…
Upravil/a: anonym
0 Nominace Nahlásit |
Ahoj neím o přesně, ale já si prostě jednoduše najdu nějaký slevový kupon přes http://kuponozdroj.cz/ a ten pak zadám při objednávce do předem určené kolonky. Díky tomu se tak dá získat sleva i kolem 25% , což mě příjde super.
Jinak čím předraženější obchod tím více pracuje s těmito slevami protože zřejmě jen blázen by v takovém něco koupil bez slevy a často to tak i bývá, že slevy předražené eshopy nabízí permanentně, vlastně u nich bez slevy ani nic koupit nejde, to byste museli být slepí a hluší. Je to součást jejich poněkud falešného marketingu, a bohužel to na lidi funguje … viz toto video CENOVÁ STRATEGIE, NÁVOD JAK PRODÁVAT PŘEDRAŽENÉ ZBOŽÍ https://www.youtube.com/watch?v=gHUJur-2uh4&list=LLPjLUzZuy5RApsKluUOo_Tg&index=11&t=0s