Máme doma zapojený router od našeho poskytovatele, který u nás byl
(sám ho nastavoval). WiFi funguje, ale docela často mi na počítači padá
internet, ale na ostatních zařízeních je to v pořádku, až na jeden
iPhone, který na tu WiFi nejede vůbec. Jak se tak teď dívám podle návodu
moc dobře zapojený není. Kabel s internetem od poskytovatele má být
v modrém portu, ale je v oranžovém. Internet mám přes anténu od
místního poskytovatele (PoE mám také). Myslíte, že když router přepojím
podle návodu a přeinstaluji podle návodu, mohli by se problémy
odstranit?
Router: TP-LINK (TL-WR841N)
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 1740 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Odpoveď byla označena jako užitečná
Je možné, že funkci routeru plní již anténa a router pak funguje jen jako switch. Problémy s WiFi s tím nemají nic společného.
0
před 1740 dny
|
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?anonym Nahlásit |
Podívej se, jestli máš na routeru zapnuté obě frekvence (2,4G i 5G).
0
před 1740 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekBedy | 1528 | |
Michal Kole | 1199 | |
led | 1159 | |
Hlada | 1132 | |
mosoj | 1124 | |
gecco | 904 | |
www | 828 | |
badisko | 817 | |
cochee | 814 | |
Dochy | 727 |
Software |
Hardware |
Internet |
Programování a webdesign |
Sítě |
Bezpečnost |
Ostatní počítače a internet |