V případě neúspěšného doručení bude zásilka uložena na nejbližší pobočce České pošty. O tomto budete informování SMS zprávou a papírovým oznámením o uložení zásilky
Pokud si zásilku nevyzvednete do 7 dnů, bude vrácena odesilateli
–
Odesílatel může poskytnout kontakt na adresáta. Tím se výrazně zvýší
komfort služby i pravděpodobnost, že balík pošta doručí na 1. pokus
!http://www.ceskaposta.cz/cz/sluzby/baliky/cr/balik-do-ruky-id36476/
0 Nominace Nahlásit |
Adresát si může upravit čas nebo způsob doručení https://formulare.cpost.cz/zmenadispozice/index.html.
Ve vybraných lokalitách nabízíme volbu odpoledního doručování , ve
formuláři si zadej potřebné údaje http://odpo-dorucovani.ceskaposta.cz/CleanForm.action
Možnost garantovaného času dodání do 10./12./14. hodiny nebo
v sobotu/neděli/státní svátek.
Adresáta informujeme o doručování balíku prostřednictvím SMS nebo
e-mailem již v den podání.
S adresátem neustále komunikujeme. Pokud upřednostňuje osobní vyzvednutí
balíku, na rozdíl od konkurence mu jej uložíme na poště.
Udaná cena balíku do hodnoty 50 000 Kč je zahrnuta již v základní ceně
služby.
Odesílatel si na základě smlouvy může objednat svoz a nemusí
na poštu.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek