Dobrý den, zajímalo by mě, jak lze řešit situaci, kdy jsem objednával balíček z AliExpressu a sledování zásilky ukazuje, že jsem nebyl zastižen doma a zásilka leží na poště. Ve schránce jsem ale žádnou výzvu nenašel. Nejspíš to bude pravda, zásilka se od té doby nepohnula. Jak se dá taková situace řešit? Mám volat na nejbližší poštu, kde by měl balík ležet? Předem díky za odpověď.
Zajímavá 0 před 1833 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Normálně běž na počtu, vyzvedni balíček a podej stížnost. Můžeš jednak přímo na počtě a dozorovým orgánem je ČTU.
0 Nominace Nahlásit |
Jak řešit tuto situaci? Zajeď na poštu a balíček vyzvedni.
Stížnost můžeš poslat po internetu, na stránkách, při sledování
zásilky lze napsat hodnocení.
Ale je to vcelku k ničemu.
0 Nominace Nahlásit |
Stalo se mi něco podobného. Měl jsem dostat dopis ze soudu, ale také jsem neobdržel výzvu ve schránce. Když jsem se informoval u odesílatele, že byla zásilka odeslána, šel jsem s občankou na poštu a zásilku si vyzvedl. Pak jsem zpětně volal, proč jsem neobdržel výzvu, ale dále jsem to nerozváděl, neměl jsem důvod a čas. Takže se informuj na poště, vezmi si to a zjisti si, kdo za to může.
0
před 1833 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Česká pošta si usnadňuje praci. Nejlépe když si balíček dovezete sami a pak za to poště ještě pošlete peníze.:-)) Věc je ale vážná a Pošta si z některých oblasti vlastními pravidly udělá no-go zónu. Moje zkušenost z Ústí nad Labem.
0
před 1833 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek