Je to jako se vším.
Některé se snaží a vaří celkem slušně, jinde ne a stojí to za starou
bellu.
Taky mají některá jídla chutná a někdy se jim moc nepovedou.
Takže shrnuto > nelze paušalizovat.
3Kdo udělil odpovědi palec? annas, Mc Merkurion, Pepa25
před 1525 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Nenavštěvuji jídelny. Občas nějaká dobrá restaurace, a většinou jsem spokojen
0 Nominace Nahlásit |
Účelem jídelen je nasytit, nikoliv potěšit. Tomu odpovídá jejich nabídka.
0 Nominace Nahlásit |
Pri pohľade (cez výklad) na ľudí s jedlom, to vyzerá akoby im to
chutilo.
Ale rýchle jedlá vo veľkovýkrmni s kvalitou stravy sú v častom rozpore.
Je to otázka zárobku pre majiteľa veľkovýkrmne, nie kvality jedla.
0 Nominace Nahlásit |
Do jídelny teď kvůli home office nechodím, ale dřív jsem tam rád chodil a spokojený jsem většinou byl, ale náročnější kolegové raději obětovali trojnásobek až čtyřnásobek času na to, aby si došli do restaurace. Asi tak jednou za měsíc jsem chodil do restaurace s nimi, ale spokojený jsem moc nebýval – objednávku občas restaurace nesplnila podle vysloveného přání, účtenky jsem se musel dožadovat, protože jinak se restaurace bez dotazu na můj názor svévolně rozhodovala, že účtenku dostat nemusím, a vraceli jsme se až za hodinu.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekDrap | 1709 | |
annas | 1347 | |
Kepler | 1091 | |
hanulka11 | 984 | |
marci1 | 917 | |
iceT | 629 | |
da ny | 608 | |
zjentek | 575 | |
quentos | 538 | |
briketka10 | 493 |
Vaření a recepty |
Restaurace |
Nápoje |
Vegetariáni |
Ostatní jídlo a vaření |